نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

نویسندگان فیلم Godzilla 2 معرفی شدند

کمپانی برادران وارنر از انتخاب و استخدام مایکل دووگرتی و زک شیلدز به عنوان نویسندگان فیلمنامه فیلم Godzilla 2 خبر داد.

طبق خبرهای منتشر شده، مایکل دووگرتی، نویسنده فیلم‌هایی چون مردان ایکس ۲ (X-Men 2)  و بازگشت سوپرمن (Superman Returns)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم گودزیلا ۲ (Godzilla 2) را بر عهده گرفته است. علاوه بر دووگرتی، زک شیلدز نیز دیگر نویسنده‌ای است که بر روی فیلمنامه این فیلم کار خواهد کرد. این دو پیش از این در فیلم ترسناک کرمپوس (Krampus) که در کریسمس سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت، با هم همکاری داشته‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، استخدام این دو نویسنده ممکن است بیانگر این موضوع باشد که لجندری پیکچرز در نظر دارد برای ساخت مجموعه سینمایی هیولاهای غول پیکر خود که شامل هیولاهایی چون گودزیلا، کینگ کونگ و غیره می‌شود، اتاق فکر و خلاقیت ایجاد کند.

در ماه اردیبهشت بود که فیلم Godzilla 2 کارگردان خود را از دست داد، پیش از این، کارگردانی این فیلم بر عهده گرث ادواردز، کارگردان فیلم گودزیلا (Godzilla) و روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، بود. فیلم Godzilla 2 با ۹ ماه تاخیر در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. پیش از این، این فیلم قرار بود در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود.

همچنین گفته می‌شود که مایکل دووگرتی در حال مذاکره با لجندری پیکچرز برای کارگردانی فیلم Godzilla 2 نیز است. هرچند که برخی از منابع از توافق لجندری پیکچرز با دووگرتی خبر می‌دهند. در خبری دیگر، کمپانی توهو سرانجام فیلم بازخیز گودزیلا (Shin Godzilla) را در آمریکا اکران کرد. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران رو‌به‌رو شده است و با وجود اکران محدودش در آمریکا توانسته است مخاطبان را به خود جذب کند. این فیلم، ۲۹امین فیلم از مجموعه Godzilla است که توسط کمپانی توهو ساخته و اکران شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده