نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

مایکل مور فیلم مستند خود علیه دونالد ترامپ را تایید کرد

مایکل مور فیلم مستند جدید خود را به نام «مایکل مور در سرزمین ترامپ» (Michael Moore in TrumpLand) را تایید و معرفی کرد.

مایکل مور، مستندساز برجسته و جنجالی آمریکایی، مستند جدید خود را به نام Michael Moore in TrumpLand تایید و معرفی کرد، این فیلم مستند در مورد دونالد ترامپ، نامزد جنجالی جمهوری‌ خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. مور علاوه بر کارگردانی، مانند دیگر مستند‌های خود به عنوان تنها بازیگر آن در این مستند نیز حضور دارد و قرار است به صورت رایگان و محدود در دو شهر نیویورک و لس آنجلس به روی پرده برود. مور چند روز پیش در تویتر شخصی خود اعلام کرده بود که در ماه اکتبر یک خبر غافلگیر کننده را اعلام خواهد کرد و اکنون از مستند جدید خود به نام TrumpLand رونمایی کرده است. در شرح و توصیف این مستند که در مصاحبه مطبوعاتی آن منتشر شده است، آمده است:

مایکل مور، کارگردان برنده جایزه اسکار و کارگردان مستند‌هایی چون سیکو (Sicko) و فارنهایت ۹/۱۱ (Fahrenheit 9/11)، با یک فیلم غافلگیرکننده بازگشته است. نام این فیلم Michael Moore in TrumpLand است. او با جسارت و طنز و ارايه یک نمایش تک نفره، مستقیما وارد قلمرو دشمن شده است و چند هفته مانده به انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی ریاست جمهوری آمریکا، به عمق TrumpLand نفوذ می‌کند. این فیلم یک هفته منحصرا در مرکز IFC نیویورک و مرکز شهر لیمل ۵ در انسینو لس آنجلس اکران خواهد شد. اکران این مستند از روز چهارشنبه ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) آغاز خواهد شد.

همچنین در کنفرانس مطبوعاتی TrumpLand اعلام شد که گروهی از جمهوری خواهان در اوهایو تلاش کردن ساخت و تولید این فیلم را تعطیل کنند. طبق خبری که لس آنجلس تایمز منتشر کرده است، طبق برنامه، این فیلم قرار است فقط در یک هفته روی پرده باشد و تمام بلیط‌های آن در تنها سالن سینمایی که این فیلم در لس آنجلس اکران می‌شود، شب گذشته رزرو شده است. همچنین مور تا آخرین ساعات شب دوشنبه نیز مشغول ویرایش این فیلم بوده است.

فیلم Michael Moore in TrumpLand از فردا در آیتونز در دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند آن را خریداری و تماشا کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده