نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

لئوناردو دی‌کاپریو یکی از تهیه‌کنندگان فیلم در دست ساخت Captain Planet خواهد بود

لئوناردو دی‌کاپریو که در زمینه حفاظت از محیط زیست به شدت فعال است، وظیفه تهیه‌کنندگی فیلمی با همین مضمون را بر عهده گرفت.

به نظر می‌رسد که فیلم سینمایی کاپیتان سیاره (Captain Planet) نیز ممکن است بالاخره رنگ واقعیت به خود بگیرد، اگر چه هنوز مشخص نیست که این فیلم برای اکران در چه زمانی برنامه‌ریزی شده است. وب‌سایت هالیوود ریپورتر امروز در خبری اعلام کرد که کمپانی اپین‌وی پروداکشنز متعلق به لئوناردو دی‌کاپریو با همکاری پارامونت پیکچرز، اقتباسی لایو اکشن از مجموعه انیمیشنی کاپیتان سیاره را که در رابطه با لزوم مراقبت هر چه بیشتر از کره زمین است، خواهد ساخت.

گلن پاول، ستاره سریال ملکه‌های جیغ (Scream Queens) به همراه جونو مات، وظیفه نوشتن فیلمنامه سینمایی کاپیتان سیاره را بر عهده دارند. آن‌ها این سناریو را با الهام از کارتون کاپیتان سیاره و دستیارانش (Captain Planet and the Planteers) ساخته استودیوهای دی‌آی‌سی اینترپرایز و ترنر برادکستینگ، که در سال ۱۹۹۰ به مدت شش فصل پخش شد، خواهند نوشت.

هر قسمت از مجموعه انیمیشنی کاپیتان سیاره با این عبارات آغاز می‌شد:

جهان ما در خطر است، گایا، روح زمین، دیگر نمی‌تواند در برابر حوادث وحشتناکی که سیاره ما را به ستوه آورده است، مقاومت کند، او پنج حلقه جادویی را به پنج نوجوان خاص می‌دهد. کوآمی از آفریقا، با قدرت خاک، ویلر، از آمریکای شمالی، با قدرت آتش، لینکا، از اتحاد جماهیر شوری، با قدرت باد، جی، از آسیا، با قدرت آب، و ماتی از آمریکای جنوبی با قدرت هسته زمین. زمانی که این پنج قدرت با هم ترکیب شوند، آن‌ها می‌توانند کاپیتان سیاره، بزرگ‌ترین قهرمان کره زمین را احضار کنند.

ووپی گلدبرگ، مارگوت کیدر، لوار برتون، تیم کری، دیوید وارنر و خیلی از ستارگان دیگر از جمله صداپیشگان با استعداد این مجموعه انیمیشنی بودند. اگر چه فصل اول این سریال، چند سال قبل توسط کمپانی شاوت فکتوری بر روی DVD منتشر شد، اما هنوز هم فقدان مابقی فصل‌های سریال در شبکه نمایش خانگی احساس می‌شود.

لئوناردو دی‌کاپریو در کنار جنیفر دیویسون کیلوران وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم کاپیتان سیاره را بر عهده خواهند داشت.

نظر شما درباره ساخت سینمایی کاپیتان سیاره چیست؟ دوست دارید چه کسانی در نقش کاپیتان سیاره و یا دستیارانش بازی کنند؟ به نظر شما کدامیک از شخصیت‌های شرور این مجموعه انیمیشنی، در نسخه سینمایی آن حاضر خواهد شد؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها ما در میان بگذارید ‌


منبع CoomingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده