نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming توسط ستاره آن تایید شد

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، ساخت دنباله فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را تایید کرد.

انتظارات از فیلم Spider-Man: Homecoming که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی، بسیار بالا است، این فیلم، نخستین فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) است که توسط مارول استودیو ساخته و اکران می‌شود. این فیلم قرار است تابستان سال آینده اکران شود، اما تام هالند، ستاره این فیلم، اعلام کرده است که بحث و صحبت برای ساخت دنباله این فیلم در جریان است. هالند در مصاحبه با WWD تایید کرد که استودیو در اندیشه ساخت قسمت دوم فیلم Spider-Man: Homecoming است. او در این رابطه گفت:

در حال حاضر در مورد پروژه بعدی که من حضور دارم، نمی‌توانم به شما چیزی بگویم، اما ما فقط فیلمبرداری فیلم Spider-Man را به اتمام رسانده‌ایم و ما در حال حاضر در مورد فیلم دوم صحبت و بحث‌هایی مثل کدام شخصیت شرور و منفی در این فیلم قرار است حضور داشته باشد و کاری که قصد انجام دادن آن را داریم، می‌کنیم.

هالند همچنین در مورد کار در فیلم Spider-Man: Homecoming نیز صحبت کرده است، او پیش از این پایان فیلمبرداری این فیلم را با انتشار تصویری تایید کرده بود. هالند در مصاحبه با ورایتی گفت:

تا جایی که من می‌توانستم بسیاری از صحنه‌های اکشن را که اکثرا بدلکاران آن را بازی می‌کنند، خودم بازی کرده‌ام. اما از نظر قانونی برخی از صحنه‌ها را اجازه نداشتم که خودم بازی کنم. تعداد بدلکارانی که در فیلمبرداری حضور داشتند، دو برابر بیشتر از بازیگران حاضر در فیلم بود و همه آن‌ها افراد بسیار با استعدادی هستند و من را واقعا در طول فرآیند فیلمبرداری حمایت و پشتیبانی کردند. هر زمانی که بدلکار در صحنه حضور داشت من احساس راحتی در مورد آن نمی‌کردم و آن را گام به گام نگاه می‌کردم که چگونه آن کار را انجام می‌دهد و مربی ورزشی من از طریق این فرآیند به من آموزش و تمرین می‌داد.

علاوه بر این، هالند گفت که صرف کردن ساعت‌های طولانی در لباس مرد عنکبوتی همیشه تجربه لذت بخشی نبوده است. او در ادامه گفت:

لباس راحت نیست و پوشیدن آن سخت است و بهترین قسمت این نقش نیست، اما گاهی اوقات وقتی که ناراحت و خسته هستم، کافیست شما فقط باید به خودتان یادآوری کنید که از لیست بسیار بلندی از بازیگران که خیلی دوست داشتند در این نقش بازی کنند، شما فقط انتخاب شده‌اید و به خودم یادآوری می‌کنم که من خوشبخت‌ترین بچه روی زمین هستم.

Spider-Man in Captain America: Civil Wars

ماه گذشته، اولین تصاویر بوکیم وودبین، بازیگر شخصیت منفی و شرور هرمان شولتز / شوکر، در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده بود. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، مارول با انتشار تصویری شخصیت ولچر (Vulture) را به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم Spider-Man: Homecoming معرفی و تایید کرد، با وجود اینکه مایکل کیتون قرار است نقش منفی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند، اما مارول بازیگر نقش ولچر را تاکنون تایید نکرده است و مشخص نیست کیتون در این نقش در این فیلم بازی خواهد کرد یا نقش دیگری خواهد داشت.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خبری در رابطه با بازی Spider-Man، استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی Ratchet & Clank، در حال ساخت یک بازی Spider-Man برای کنسول پلی‌استیشن 4 است، هرچند تاکنون تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است، اما این احتمال وجود دارد که این بازی همزمان با فیلم جدید مرد عنکبوتی منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده