نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

بزودی اولین تصویر فیلم Wolverine 3 منتشر می شود

طبق گفته هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان / ولورین، طی هفته‌های آینده اولین تصویر و احتمالا تریلر فیلم Wolverine 3 منتشر خواهد شد.

هیو جکمن در صحبت با طرفداران اعلام کرد که اولین تصویر فیلم ولورین ۳ (Wolverine 3) انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده منتشر شود. جکمن در ۹۵امین سالگرد برنامه شب ستارگان هالیوودی مصاحبه‌ای را با برنامه اینترتینمنت تونایت انجام داده است، جکمن در این مصاحبه اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده است و جیمز منگولد و تیم او مشغول ویرایش فیلم و مراحل پس از تولید آن هستند. جکمن همچنین در ادامه گفت که وی اخیرا با منگولد دیدار کرده است و اعلام کرد که طی هفته‌ یا هفته‌های آینده برخی از چیزهای مربوط به فیلم مانند اولین تصاویر، نام نهایی فیلم و تریلر، منتشر خواهد شد. این بازیگر همچنین در مورد فیلم گفت:

لحن فیلم بسیار متفاوت است و امیدوارم که با هر چیزی که ما پیش از این انجام داده‌ایم نیز متفاوت باشد.

پاتریک استوارت بار دیگر برای بازی در نقش پروفسور ایکس در فیلم Wolverine 3 حضور خواهد داشت. او پیش از این گفته است که طرفداران باید انتظار یک پروفسور چارلز اگزاویر بسیار متفاوت را در این فیلم داشته باشند. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، شخصیت شرور و منفی آقای شوم (Mister Sinister) قرار است در فیلم Wolverine 3 حضور داشته باشد. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت X23 نیز در این فیلم شنیده می‌شود. همچنین این فیلم مورد انتظار قرار است با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) منتشر و اکران شود.

فیلم Wolverine 3 قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر جکمن و استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و نقش آفرینی کرده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده