نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ انتشار سریال Iron Fist اعلام شد

مارول و نتفلیکس تاریخ انتشار و پخش سریال جدید خود به نام آیرون فیست (Iron Fist) را اعلام کردند.

نتفلیکس اعلام کرد که فصل اول سریال Iron Fist در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. این درحالی است که تنها چند روز از انتشار سریال موفق و مشترک دیگر مارول و نتفلیکس یعنی لوک کیج (Luke Cage) می‌گذرد و نتفلیکس با انتشار ویدیویی کوتاه در تویتر خود تاریخ انتشار سریال Iron Fist را اعلام کرد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

سریال Iron Fist داستان دنی رند با نقش آفرینی فین جونز، بازیگر نقش سر لوراس تایرل در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، را روایت می‌کند که راهبانی که او را از مرگ نجات داده‌اند به او آموزش کونگ فو می‌دهند و در ادامه به ابرقهرمانان محله هلز کیچن برای پاکسازی آن از جرم و جنایت، می‌پیوند. علاوه بر این ویدیو کوتاه، نتفلیکس تصویر جدیدی را نیز از مبارزات آیرون فست در این سریال منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Danny Rand (Finn Jones) in Iron Fist

هنوز اطلاعات زیادی از سریال Iron Fist منتشر نشده است، هرچند کری-ان ماس برای نقش آفرینی دوباره در نقش جری هوگارت در این سریال حضور خواهد داشت، او پیش از این در سریال جسیکا جونز (Jessica Jonesحضور داشته است و انتظار می‌رود شاهد شخصیت‌های منفی و شرور متعددی در این سریال باشیم. جسیکا هنویک دیگر بازیگر سریال Game of Thrones است که در این سریال حضور دارد و قرار است نقش کولین وینگ را بازی کند. انتظار می‌رود در نمایشگاه کامیک کان نیویورک که از تاریخ ۶ تا ۹ اکتبر (۱۵ تا ۱۸ مهر) برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری از سریال Iron Fist منتشر شود، این در حالی است که بخش تلویزیونی مارول پنلی اختصاصی را در روز ۸ اکتبر (۱۷ مهر) دارد و به احتمال زیاد تریلر جدیدی از این سریال منتشر خواهد شد.

سریال Iron Fist، آخرین سریال از چهار سریال اصلی و مشترک مارول و نتفلیکس است. پس از این سریال، قرار است سریال کوتاه دیفندرز (The Defenders) منتشر شود، در این سریال ابرقهرمانی شخصیت‌هایی چون جسیکا جونز، آیرون فیست، لوک کیج و دردویل حضور خواهند داشت و با تشکیل گروهی به نام The Defenders، از شهر نیویورک و محله هلز کیچن دفاع خواهند کرد، این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ پخش و منتشر شود و مارول و نت‌فلیکس در کامیک کان امسال تیزر کوتاهی از این سریال را منتشر کردند. حضور شخصیت‌های دیگری در سریال The Defenders مانند کاراگاه میستی نایت با نقش آفرینی سیمونه میسیک، تایید شده است و ممکن است شخصیت فرانک کسل / پانیشر با بازی جان برنتال نیز در این سریال حضور داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده