نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

ساخت فیلم سینمایی از روی مجموعه Monster Hunter تایید شد

کپکام به صورت رسمی خبر ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس سری بازی Monster Hunter را تایید کرد.

در جریان نمایشگاه بازی توکیو، ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده سری Monster Hunter، اعلام کرد که یک فیلم سینمایی بر اساس این مجموعه با همکاری Capcom در هالیوود در حال طی کردن مراحل ساخت خود است:

با اینکه داستان فیلم به صورت مستقیم با داستان بازی‌ها ارتباط ندارد، اما یک فیلم از این مجموعه در هالیوود در دست ساخت است. 

اطلاعات بیشتری از این فیلم در ادامه اعلام این خبر ارائه نشد و به همین دلیل نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که فیلم در کدام یک از مراحل ساخت قرار دارد. حتی نمی‌دانیم که نویسنده و کارگردان فیلم انتخاب شده‌اند یا خیر و نمی‌دانیم که Capcom تا چه حد در ساخت این فیلم مشارکت دارد. این اولین باری نیست که یکی از مجموعه‌های بازی محبوب کپکام به فیلم تبدیل می‌شود. پیش از این ۶ فیلم از مجموعه Resident Evil با بازی میلا یوویچ ساخته شده است که جدیدترین آنها Resident Evil: The Final Chapter نام دارد و در حال حاضر در نوبت اکران قرار دارد و به نظر می‌رسد آخرین فیلم از این مجموعه باشد.

جدیدترین بازی این مجموعه نیز با نام Monster Hunter Stories سال گذشته معرفی شد و با دیگر بازی‌های این مجموعه تفاوت‌های زیادی دارد. این بازی از گرافیکی کارتونی بهره می‌برد و در اولین تریلر منتشر از بازی ما شخصیت اصلی را دیدیم که سوار بر یک هیولا شده است. پیش از این سوجیموتو اعلام کرده بود که Stories یک بازی نقش‌آفرینی است که این مجموعه را وارد فاز جدیدی خواهد کرد:

پس از اینکه سال گذشته دهمین سالگرد این مجموعه را پشت سر گذاشتیم، Monster Hunter Stories به چالش جدیدی برای این مجموعه تبدیل شد که تقریبا کار ساخت آن از پنج سال پیش آغاز شده بود. ما سعی کردیم با Monster Hunter Stories به ریشه‌های این مجموعه وفادار بمانیم و داستان این قسمت جدید را فقط می‌شد با یک بازی نقش‌آفرینی تعریف کرد. ما قصد داریم که این بازی را پر از لحظات جذاب و لذت‌بخش بکنیم که توضیح دادن آن در قالب کلمات بسیار دشوار است.

Monster Hunter Stories قرار است که در سال ۲۰۱۶ در ژاپن منتشر شود و هنوز تاریخ انتشار جهانی آن اعلام نشده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده