// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

احتمال ساخت سریال جنگ ستارگان همچنان وجود دارد

بن شروود، رئیس گروه تلویزیونی دیزنی‌-‌ای‌بی‌سی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که همچنان به پخش سریال لایو اکشن براساس جهان جنگ ستارگان می‌توان امیدوار بود.

لوکاس‌فیلم سال‌ها مشغول ساخت سریال تلویزیونی جنگ ستارگان در قالب لایو اکشن بود، با این حال به دنبال تصاحب لوکاس‌فیلم توسط کمپانی دیزنی به منظور تمرکز بر روی آثار سینمایی، روند تولید سریال مذکور متوقف شد. حال بن شرووند رئیس گروه تلویزیونی Disney‌-‌ABC در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر توضیح داده که به اعتقاد او سریال لایو اکشن جنگ ستارگان در نهایت ساخته خواهد شد، اما نمی‌توان قطعیت آن را تایید کرد. وی ضمن ابراز امیدواری از ساخت چنین سریالی، فیلم‌های سینمایی متعددی که در حال حاضر و در آینده ساخته خواهد شد، را مانعی بر سر راه ساخت محتواهای تلویزیونی می‌داند. بن شروود در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اذعان می‌کند که تمرکز کمپانی سونی در قبال تلویزیون، تمرکز بر روی سریال‌های انیمیشنی مانند Star Wars Rebels و The Clone Wars است.

برنامه‌های آتی Star Wars در دستان آلن هورن (رئیس والت دیزنی استودیوز)، کتی کندی (رئیس لوکاس‌فیلم) و اعضای بی‌نظیر لوکاس‌فیلم است. در قبال Star Wars Rebels روابط پربار و مفیدی را با لوکاس‌فیلم داریم و هم‌اکنون در حال مذاکر برای سریال انیمیشنی بعدی جنگ ستارگان هستیم.

ماه گذشته، چانینگ دونگی، رئیس ای‌بی‌سی اینترتینمت در مصاحبه با EW گفته بود که این کمپانی با لوکاس‌فیلم برای ساخت سریال لایو اکشن جنگ ستارگان مذاکره کرده و این روند را ادامه خواهد یافت. همچنین کیتلین کندی سال گذشته اشاره کرده بود که لو‌کاس‌فیلم احتمالا در ساخت سریال تلویزیونی از منابعی استفاده می‌کند که این کمپانی پیش از قرار گرفتن تحت مالکیت کمپانی دیزنی بر روی آن‌ها کار کرده است:

ما زمان زیادی را صرف ساخت سریال کردیم. بررسی منابعی که جرج لوکاس تهیه کرده، امری است که ما علاقه‌ی زیادی به انجام آن داریم. ما تصمیم نداریم که این منابع را دور بندازیم، زیرا حکم طلا را دارند. مقصود ما این است که زمان زیادی را صرف بررسی جوانب، بحث و تصمیم‌گیری برای آن کرده و حتی آن‌ها را توسعه و بهبود ببخشیم.

لوکاس‌فیلم پیش از آن‌که به زیر‌مجموعه کمپانی دیزنی بدل شود، نام Star Wars: Underworld را برای سریال لایو اکشن ۵۰ قسمتی خود انتخاب کرده بود. در این زمان، ریک مک‌کالوم، تهیه‌کننده این سریال از سریال Deadwood، محصول شبکه اچ‌بی‌او به عنوان منبع الهام نام برده و اعلام کرده بود که سریال جنگ ستارگان، «پیچیده»، «تاریک» و «دارای مفاهیم بزرگ‌سالانه» خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده