نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اشاره مارک همیل و کوین کانروی به انیمیشن های براساس داستان های A Death in the Family و Hush

مارک همیل و کوین کانروی در نمایشگاه هواداران ۲۰۱۶ در کانادا با صحبت‌هایی در رابطه با انیمیشن‌هایی براساس دو داستان معروف «بتمن»، هواداران را به وجد آوردند. با زومجی همراه باشید.

مارک همیل، صداپیشه شخصیت «جوکر»، و کوین کانروی، صداپیشه شخصیت «بتمن»، در انیمیشن «بتمن: شوخی مرگبار» (Batman: The Killing Joke) به تازگی در نمایشگاه هواداران ۲۰۱۶ کانادا با اشاره به انیمیشن‌هایی براساس داستان‌های «مرگ در خانواده» (A Death in the Family) و «هاش» (Hush)، از احتمال ساخت این انیمیشن‌ها گفتند.

در هنگام سوال و جواب حاضرین در نمایشگاه از بازیگران، پرسیده شد که در حال حاضر چه آثاری در حال توسعه در اداره انیمیشن سازی دی سی است. سپس کانروی رو به همیل کرد و از او پرسید، "نظرت درباره هاش چیه؟" و پس از این سوال هواداران به شدت ذوق زده شدند. اما وقتی که همیل پس از این سوال از کانروی پرسید "خب نظرت در رابطه با مرگ در خانواده چیه؟" دیگر هواداران کنترل خود را از دست دادند.

آیا کانروی و همیل فقط قصد داشتند هواداران را سر کار بگذارند با انیمیشنی براساس این دو داستان محبوب واقعا در دست کار است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده