نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

در فیلم Captain America: Civil War ممکن بود دشمنانی به شکل زامبی حضور داشته باشند

طبق گفته جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، ممکن بود در این فیلم دشمنانی به شکل زامبی حضور داشته باشند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Captain America: Civil War داستانی در مورد اختلافات بوجود آمده بین کاپیتان آمریکا و آیرون من را روایت می‌کند، با این حال ممکن بود این اتفاقات جور دیگری در فیلم رخ دهد. جو و آنتونی روسو، کارگردانان این فیلم، در مصاحبه با مجله انترتینمنت ویکلی اعلام کردند که در صورتی که رابرت داونی جونیور به تیم تولید محلق نمی‌شد، این فیلم مارول می‌توانست یک داستان کاملا متفاوت داشته باشد. برادران روسو در مصاحبه با انترتینمنت ویکلی در مورد قرارداد ابتدایی داونی جونیور با مارول بسته بود و شروع گفتگوها برای تمدید و گسترش آن در زمان شروع کار بروی سومین قسمت فیلم کاپیتان آمریکا، توضیحاتی را ارائه و به اشتراک گذاشتند. جو روسو در این رابطه می‌گوید:

در یک بازه زمانی ما فرصت داشتیم که داستان فیلم کاپیتان آمریکا را که شامل داستان جنگ داخلی نمی‌شد، توسعه و گسترش دهیم. با وجود این، این ایده در اوایل کار در مورد جنگ داخلی بوجود آمد و از آن زمان ذهن ما [خودش و برادرش آنتونی] را بیشتر درگیر و مشغول خودش کرد.

آنتونی روسو در ادامه اعلام کرد که آن‌ها در نظر داشتند در فیلم سوم به صورت گسترده از مدبمب (Madbomb)، دستگاهی است که باعث دیوانه شدن مردم شده و همچنین باعث می‌شود آن‌ها بسیار تهاجمی‌تر شوند، استفاده کنند. آنتونی روسو می‌گوید:

این چیزی نبود که می‌خواستیم در جنگ داخلی انجام دهیم و اگر ما نمی‌توانستیم رابرت داونی را به پروژه بیاوریم، هرچند وی بسیار زود در شروع مذاکرات به توافق رسید، ایده مدبمب برای استفاده در فیلم وجود داشت که اثرش مخرب و باعث دیوانه شدن مردم عادی می‌شود. آن‌ها تقریبا به موجودی مانند زامبی تبدیل می‌شدند، اما نه به معنای واقعی کلمه. جذابیت ایده استفاده از مدبمب در فیلم این است که به نوبه خود انبوهی از مردم را به برزرکر تبدیل می‌کنید و این یک چالش فیزیکی فوق العاده برای کاپیتان آمریکا است که باید با آن مواجه شود.

جو روسو در ادامه اضافه کرد که علاوه بر چالش فیزیکی، مدبمب دارای یک عنصر اخلاقی نیز است. او در این باره می‌گوید:

استفاده از مفهوم مدبمب باعث می‌شد که کاپیتان آمریکا با مردم عادی و غیر نظامی مبارزه کند و اینکه او چگونه این قضیه را رسیدگی و اداره کند. ما همیشه در تلاش بودیم که با توجه به ماهیت اخلاقی که او دارد، این معماهای اخلاقی را بوجود آوریم و در فیلم استفاده کنیم. این ایده می‌توانست برای فیلم سوم بسیار جذاب باشد که مردم غیر نظامی در نقش آنتاگونیست فیلم حضور داشته باشند و او چگونه می‌توانست بدون اینکه کسی را بکشد، جلوی آن‌ها را بگیرد؟

بخش دیگر عاطفی این ایده، این بود که کاپیتان آمریکا مجبور بود با دوستان ابرقهرمان خود که مدبمب روی آن‌ها تاثیر گذاشته است، مبارزه کند. آنتونی روسو در این رابطه می‌گوید:

کسی که تبدیل به زامبی می‌شود، شما او را می‌شناسید و مجبور هستید با او مبارزه کنید.

اما رابرت داونی جونیور و مارول استودیو در نهایت به توافق رسیدند و فیلم Captain America: Civil War در اردیبهشت امسال به روی پرده رفت و تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مارول تا به امروز شد. نسخه اچ‌دی و دیجیتالی، سه بعدی دیجیتالی و دیزنی موویز انیور فیلم Captain America: Civil War در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) منتشر خواهند شد، همچنین نسخه خانگی فیلم که شامل نسخه‌های بلوری، دی‌وی‌دی و نسخه ویژه می‌شود، در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) منتشر می‌شوند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده