نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

داگ لیمان برای کارگردانی فیلمی از دنیای دی سی از Gambit کناره گیری کرد

اخبار جدید حاکی از این است که داگ لیمان، کارگردان فیلم سینمایی «گمبیت» (Gambit)، از این پروژه کناره گیری کرده و به سراغ کارگردانی یک فیلم از دی سی رفته است. با زومجی همراه باشید.

به گزارش هالیوود ریپورتر، داگ لیمان که کارگردان فیلم سینمایی «گمبیت» بوده، به تازگی از این پروژه کناره گیری کرده است و به پروژه «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) در دنیای سینمایی دی سی پیوسته است. دلیل این جدایی اختلاف نظر بین لیمان و کمپانی فاکس عنوان شده است. طبق این گزارش، فاکس هنوز هم قصد دارد ساخت فیلم «گمبیت» را از ژانویه ۲۰۱۷ (دی ۱۳۹۵) شروع کند.

لیمان اولین کارگردانی نیست که از پروژه «گمبیت» کناره گیری کرده است، در سپتامبر ۲۰۱۵ (شهریور ۱۳۹۴) نیز روپرت وایات از این فیلم کناره گیری کرد. این فیلم با بازی چنینگ تیتوم مدت‌ها است که در حال ساخت است و روند خوبی را پشت سر نگذاشته است.

در ابتدا قرار بود روند ساخت فیلم در پاییز ۲۰۱۵ شروع شود اما این تاریخ به اوایل ۲۰۱۶ تغییر کرد. به گفته هالیوود ریپورتر، بازنویسی فیلمنامه دلیل تاخیر ساخت فیلم بود. حال تاریخ شروع ساخت فیلم به آغاز ۲۰۱۷ تغییر پیدا کرده است.

لیمان که در گذشته فیلم سینمایی «هویت بورن» (The Bourne Identity) را کارگردانی کرده است قرار بود فیلم سینمایی «فرار از سلول» (Splinter Cell) را کارگردانی کند که از این پروژه نیز کناره گیری کرد. وی در حال حاضر کارگردان فیلم سینمایی «لیگ عدالت تاریک» است. این فیلم نیز چند سالی است که در دست ساخت است و کمپانی سازنده گیلرمو دل تورو را به عنوان کارگردان مد نظر داشت. با این حال، به گزارش هالیوود ریپورتر، دل تورو دیگر دستی در ساخت فیلم ندارد.

در کمیک‌های «لیگ عدالت تاریک» شخصیت‌هایی نظیر «جان کنستانتین» و «هیولای باتلاق» حضور داشته‌اند که هر دوی این شخصیت‌ها فیلم جداگانه داشتند. فیلم سینمایی «لیگ عدالت تاریک» در ماه نوامبر ۲۰۱۷ (آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده