نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تماشا کنید: ویدیو جدید انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV منتشر شد

سونی و اسکوئر انیکس ویدیوی جدیدی از انیمیشن کینگزگلیو: فاینال فانتزی 15 (Kingsglaive: Final Fantasy XV)، پیش از آغاز اکران جهانی این انیمیشن منتشر کرده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سونی و اسکوئر انیکس کلیپ جدیدی با زمانی حدود یک دقیقه‌ای از انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV منتتشر کرده‌اند، که در این ویدیو نگاه اجمالی به سطح جزئیات بالای صحنه‌های اکشن این انیمیشن مورد انتظار داریم. در این صحنه نوکس و لونا در تلاش برای پیدا کردن راهی از داخل کشتی هوایی برای خروج هستند که در ادامه آن با انفجارهای پیاپی و یک هیولای بزرگ و شبیه به هشت‌پا مواجه می‌شوند‌‌. اوایل این ماه، در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016، اسکوئر انیکس و سونی تریلر جدیدی از انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV منتشر کرده بودند. این در حال است که سونی ویدیوی ۱۲ دقیقه‌ای از شروع این انیمیشن منتشر کرده بود که بخشی از صحنه‌های نبرد ساخته شده را می‌توان در آن مشاهده کرد. شما در ادامه می‌توانید این کلیپ زیبا و هیجان انگیز را مشاهده کنید:

| |

در انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV بازیگرانی مطرحی چون شان بین، آرون پال و لنا هیدی به عنوان صداپیشگان شخصیت‌های اصلی آن حضور دارند. این انیمیشن مدتی است که در ژاپن اکران شده است و قرار است از تاریخ ۱۹ آگوست (۲۹ مردادماه) در سینماهای برگزیده‌ی آمریکای شمالی به نمایش دربیاید. نسخه‌ی دیجیتالی این انیمیشن در ۳۰ آگوست (سه‌شنبه ۹ شهریور) از طریق سرویس PlayStation Video در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. دیسک بلو-ری و DVD انیمیشن هم از ۴ اکتبر (سه‌شنبه ۱۳ مهر) به بازار راه پیدا خواهد کرد که البته نسخه‌ی بلو-ری در بسته‌های فیزیکی محدود بازی Final Fantasy XV هم وجود خواهد داشت. بازی در ۳۰ سپتامبر (جمعه ۹ مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. چندی پیش نیز تصویر روی جلد نسخه بلو-ری آن توسط آمازون فرانسه رونمایی شده بود.

آن‌طور که دست‌اندرکاران کینگزگلیو می‌گویند، این انیمیشن داستانی را روایت می‌کند که عملاً از ساخته‌های پیشین فاینال فانتزی مستقل است و با این حساب می‌توان بدون داشتن پیش‌زمینه‌ای آن را تماشا کرد. البته به‌گفته‌ی سازندگان، کسانی که قصد دارند بازی Final Fantasy XV را تجربه کنند بهتر است که پیش از آن کینگزگلیو را تماشا کرده باشند تا از اشارات داستانی، بهتر و بیشتر باخبر شوند. سازندگان این انیمیشن تلاش کرده‌اند تا در آن، رابطه‌ی پدر و فرزندی را در کنار دغدغه‌های یک فرمانروا، به‌شکلی شایسته و احساس‌برانگیز به تصویر بکشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده