نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Mr. Robot برای فصل سوم تمدید شد

در حالی که تنها نیمی از فصل دوم سریال محبوب و پر طرفدار آقای ربات (Mr. Robot) به روی آنتن رفته است، این سریال برای فصل سوم و پخش در سال آینده میلادی تمدید شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شبکه یواس‌ای نتورک اعلام کرد سریال Mr. Robot برای فصل سوم و پخش در سال ۲۰۱۷ تمدید شده است. کریس مک‌کامبر، رئیس بخش سرگرمی‌ شبکه‌های ان‌بی‌سی یونیورسال کابل انترتینمنت، در این رابطه می‌گوید:

ما نمی‌توانیم بیشتر از این به سریال Mr. Robot که حد و مرزهایی را به عقب رانده است و روح فرهنگ زمان خود را به دست گرفته است و به عنوان یکی از بهترین سریال‌های درام در تلویزیون است، افتخار کنیم. در حال حاضر در اواسط فصل دوم سریال Mr. Robot هستیم، آقای ربات همچنان در حال گشودن و باز کردن راه‌ها و فرصت‌های جدید برای شبکه است. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که سم اسماعیل و تمام تیم درخشان Mr. Robot چه چیز‌هایی در آینده آماده و پخش خواهند کرد.

جف واچل، رئیس ارشد بخش محتوای ان‌بی‌سی یونیورسال کابل انترتینمنت و رئیس یونیورسال کابل پروداکشنز، هم در رابطه با تمدید این سریال گفت:

وجود این سریال برای استودیو خانگی و این کمپانی فوق العاده است، این سریال به طور کامل یک تجربه هیجان انگیز برای بیننده به ارمغان می‌آورد. سم و کمپانی فقط این سریال را برای حفظ رضایت مصرف کننده به سطح دیگری [از نظر کیفیت] برده‌اند. به محض اینکه ما فصل دوم را به پایان برسانیم، بی‌صبرانه منتظر شروع و ساخت فصل سوم آن هستیم.

سریال Mr. Robot روایت‌گر زندگی الیوت الدرسون (با بازی رامی ملک)، مهندس امنیت رایانه‌ای و مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و افسردگی است که توسط فردی با نام مستعار Mr. Robot (با بازی کریستین اسلیتر) برای عضویت در گروهی به نام fsociety که متشکل از چندین هکتیویست است، برگزیده می‌شود. به دنبال حوادث هک شرکت چند ملیتی ایول کورپ در پایان فصل اول، در فصل دوم به بررسی پیامدهای این حمله و همچنین کنترل توهم الیوت پرداخته می‌شود. علاوه بر رامی ملک و کریستین اسلیتر، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر و استفانی کورنلیوسن از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

پیش از پخش و شروع فصل دوم، سریال Mr. Robot در ۶ رشته در جوایز امی امسال از جمله بهترین سریال درام و بهترین بازیگر، نامزد شده بود، همچنین نامزد ۳ جایزه در جوایز گلدن گلوب و برنده دو جایزه از جمله بهترین سریال درام، نامزد شدن در مراسم جوایز پیبادی و جایزه انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Award)، نامزد شدن در ۴ رشته و برنده شدن ۳ جایزه در جوایز انجمن منتقدان پخش‌کننده فیلم (Critics' Choice Movie Awards)، نامزد شدن در دو رشته انجمن نویسندگان و برنده شدن جایزه بهترین سریال جدید، نامزد شدن در سه رشته در جوایز ایپا ستلایت و برنده شدن برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده شدن جایزه بهترین برنامه جدید از جوایز TCA، از جمله جوایزی هستند که این سریال تنها برای فصل اول دریافت کرده یا نامزد شده است. این سریال همچنین به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی سال ۲۰۱۵ توسط جوایز AFI انتخاب شد، همچنین در جوایز فیلم مستقل گاتهام به عنوان بهترین سریال بلند سال انتخاب شد و برنده جایزه بهترین سریال از نگاه تماشاگران در جشنواره SXSW و جشنواره فیلم تریبکا در سال ۲۰۱۵ شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده