// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰

وینس‌ گلیگان و باب اودنکیرک از خط زمانی سریال Better Call Saul می‌گویند

بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی بالاخره اسپین‌آف سریال «بریکنگ بد» یعنی «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) از راه رسیده و اپیزود اول سریال هم در سرتاسر امریکا و شبکه‌ی نت‌فلیکس پخش شد. طبق واکنش منتقدان، مثل اینکه سریال توانسته روی پای خودش بایستند و برای حالا نوید تجربه‌ی موفقی در دنیای محبوب سریال اصلی را می‌دهد.
یکی از خالقان سریال، وینس گیلیگان و شخصیت اصلی سریال، باب اودنکیرک، به تازگی درباره‌ی بازه‌ی زمانی داستان و نکات مخفی موجود در گوشه و کنار صحنه‌های سریال حرف زده‌اند. بازیگر نقش ساول گودمن در همین خصوص گفته است که او اخیرا از خالقان سریال درخواست کرده تا ما بیشتر شاهد آینده‌ی شخصیت ساول باشیم و به اتفاقات بعد از پایان «بریکینگ بد» سر بزنیم. فلش‌فورواردهایی که از قرار معلوم لحظات افتتاحیه‌ی اپیزود‌های سریال را به خود اختصاص داده‌اند. او می‌گوید:
من فکر می‌کنم این کار می‌تواند عملی شود. من این را به وینس و پیتر گولد (دیگر خالق سریال) گفتم. من نمی‌دانم آیا آنها برنامه‌ای برای انجام این کار در فصل‌های آینده دارند یا نه. اما مطمئنم آنها می‌توانند و من کاملا از آن استقبال می‌کنم. واقعا دوست‌اش خواهم داشت.
به طرفداران گفته شده چشم‌هایشان را در هنگام تماشای این اسپین‌آف باز کنند، چون سریال سرشار از اشارات به نکات برجسته‌ی «برکینگ بد» است. گیلیگان در این خصوص می‌گوید:
ما دوست داریم به بینندگانی که توجه‌ی نزدیک و محکمی به سریال می‌کنند، هدیه دهیم و ما عاشق قرار دادن آن نکات مخفی کوچولو (Easter Egg) هستیم.
اودنکرک هم درباره‌ی شخصیت‌اش می‌گوید:«او در حال حاضر در جای واقعی‌اش نیست.» چون در این پیش‌درآمد ساول هنوز به آن وکیل قهار تبدیل نشده و فعلا جیمی مک‌گیل نام دارد.«هنوز این فرصت بهش داده نشده تا به تمام چیزی که حق‌اش است، تبدیل شود. این حقیقتی واقعی است و برای همه‌ی مردم اتفاق می‌افتد.» از آنجایی که این فلش‌فورواردها از ماجراهای بعد از پایان «بریکینگ بد» و سرانجام والتر وایت پرده برمی‌دارند، به همین دلیل این صحنه‌ها خیلی بین بینندگان خواهان پیدا کرده و باید دید سازندگان در فصل ‌های آینده چقدر به این مسئله بها خواهند داد. این سریال یکی از موردبحث‌ترین سریال‌های این چند وقت اخیر خواهد بود. به زودی زومجی هم نگاهی عمیق به این سریال خواهد داشت. منبع: DenofGeek


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده