نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

کالکشن تمام فصل های سریال Hannibal مهر ماه عرضه می‌شود

سریال هانیبال (Hannibal) سال گذشته برای فصل چهارم تمدید نشد و پس از سه فصل لغو شد. حال کالکشنی از تمام فصل‌های این سریال برای عرضه تایید و معرفی شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شبکه NBC در نظر دارد تمام سه فصل سریال Hannibal را که توسط منتقدین بسیار تحسین شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است در یک کالکشن به نام Hannibal - The Complete Series در اواخر سال جاری میلادی منتشر کند. طبق اطلاعاتی که توسط وب‌سایت TVShowsOnDVD منتشر شده است، این کالکشن با قیمت ۴۰ دلار در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) بر روی بلوری و دی‌وی‌دی منتشر خواهد شد. در حالی که در این کالکشن ویژگی‌های اضافی جدیدی وجود ندارد، با این حال انتظار می‌رود این کالکشن حاوی تمام بخش‌ها و تصاویر اضافی هر فصل این سریال باشد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد کالکشن Hannibal - The Complete Series را مشاهده کنید:

Hannibal - The Complete Series

سال گذشته آخرین فصل سریال هانیبال (در حال حاضر) به روی آنتن رفت و NBC این سریال را برای فصل چهارم تمدید نکرد. از آن زمان هیو دنسی و مدس میکلسن، ستارگان سریال هانیبال، به همراه برایان فولر، سازنده این سریال، بارها علاقه خود را برای بازگشت و ساخت فصل چهارم ابراز کرده‌اند. فولر در اوایل امسال گفت:

بازیگران و من همچنان در بازی هستیم. موضوع فقط این است که باید زمان مناسبی را برای آن برنامه‌ریزی کنیم تا تمام بازیگران و اعضای تیم تولید خود را با آن هماهنگ کنند، اما من دوست دارم داستان این سریال [هانیبال] را با هیو دنسی و مدس میکلسن ادامه داده و روایت کنم. آن‌ها همکارهای فوق العاده‌ای هستند و یکی از بهترین و رضایت بخش‌ترین روابط بین بازیگر و سازنده تاکنون برای من بوده است. بنابراین من خیلی دوست دارم این داستان را ادامه بدهم.

فولر در حال حاضر بر روی سه سریال از جمله خدایان آمریکایی (American Gods) برای شبکه استارز، پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) برای شبکه CBS و سریال بدون نامی برای NBC کار می‌کند، با این حال وی امیدوار است تا آگوست ۲۰۱۷ بتواند با حامی مالی جدیدی برای ساخت فصل چهارم سریال هانیبال به توافق برسد.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید سریال هانیبل برای فصل چهارم بازگردد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده