نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تیم سازنده سریال Preacher و نویسنده Silicon Valley سریالی کمدی برای شبکه FX می سازند

ست روگن و اوان گلدبرگ پس از همکاری در سریال واعظ (Preacher)، حال قرار است با همکاری سونی لی، نویسنده دره سیلیکون (Silicon Valley)، سریالی جدید و کمدی برای شبکه FX تولید و پخش کنند.

ست روگن و اوان گدبرگ با تشکیل تیمی مشترک با سونی لی، در حال نوشتن و توسعه سریالی کمدی در مورد هوش مصنوعی هستند، این سریال قرار است در آینده‌ای نه چندان دور از شبکه FX پخش شود. این سریال یکتایی (Singularity) نام دارد و تمرکز آن در جهانی است که پیشرفت هوش مصنوعی از نژاد انسان پیشی گرفته است و چگونگی تاثیر این موضوع در ابعاد مختلف فرهنگی را نشان خواهد داد. در حالی که موضوع این سریال به طور کامل علمی‌-‌تخیلی است، اما لی در گفتگو با هالیوود ریپوتر گفت که این سریال همانند Silicon Valley سطوح مختلفی از مفهوم طنز را خواهد داشت. لی به طور خاص بخاطر شباهت لحن این سریال با فیلم این پایان است (This Is The End) به سراغ گلدبرگ و روگن آمده است، این فیلم دو سال پیش به روی پرده‌های سینما رفت.

لی در ادامه این گفتگو اضافه کرد که پیش از توافق و بستن قرارداد میان گلدبرگ و روگن با FX، مناقصه‌های متعددی از شبکه‌های مختلف دریافت کرده‌اند. این سه نفر در حال حاضر بر روی قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال برای شبکه FX کار می‌کنند و در چند ماه آینده وارد مرحله توسعه آن می‌شوند. گلدبرگ و روگن که به عنوان تهیه کننده اجرایی و سازنده سریال Preacher، در آن حضور دارند، به نظر می‌رسد هیچ برنامه‌ای برای کم کردن زمان فاصله پخش و انتشار فیلم‌های مشترک خود ندارند. این دو علاوه بر سریال Preacher و Singularity، در حال کار بر روی فیلم کمدی و مستندی به نام جنگ کنسول‌ها (The Console Wars) نیز هستند که تاریخ انتشاری تا به امروز برای آن در نظر گرفته نشده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده