نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

بازیگر نقش اینشتین در سریال Genius مشخص شد

بالاخره بازیگری که قرار است نقش اینشتین در سریال نابغه (Genius) را ایفا کند، مشخص شد. نقش این نابغه دنیای فیزیک را جفری راش، بازیگر فیلم‌هایی همچون دزدهای دریای کارائیب و سخرانی پادشاه (King's Speech) بازی خواهد کرد. 

نابغه، نام سریال جدیدی است که به بازگویی داستان زندگی آلبرت اینشتین، برنده جایزه نوبل و فیزیکدان مشهور خواهد پرداخت. به تازگی مشخص شده که نقش اینشتین در این سریال را جفری راش،‌ ایفا خواهد کرد. راش سابقه بازی در فیلم‌های معروفی مانند دزدان دریایی کارائیب و سخنرانی پادشاه را در کارنامه خود دارد. 

سریال نابغه، اولین سریال دارای فیلم‌نامه نشنال جئوگرافیک است که به داستان زندگی این فیزیکدان معروف از دوران نوجوانی تا موفقیت او در شکافتن اتم و نظریه نسبیت می‌پردازد. 

اگرچه جفری راش، بازیگر اصلی نقش اینشتین است اما دوران جوانی این فیزیکدان را جانی فلین بازی خواهد کرد. 

این سریال، علاوه بر پرداختن به فراز و نشیب‌های زندگی اینشتین از درگیری‌اش با شغل سطح پایین‌اش تا شکافتن هسته اتم، جنبه دیگری از زندگی او یعنی فعالیت‌های سیاسی و تاثیرش بر حوزه‌های دیگر را به تصویر خواهد کشید. 

این سریال بر اساس کتاب زندگی‌نامه این فیزیکدان با نام «زندگی و دنیای اینشتین» که از نامه‌های شخصی او برگرفته شده است، ساخته خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده