نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تریلر فیلم Fast 8 در ماه دسامبر منتشر خواهد شد

کمپانی یونیورسال تصویر جدیدی از بازیگران فیلم سریع ۸ (Fast 8) منتشر و تایید کرده است که نخستین تریلر این فیلم در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در طول هفته گذشته، تصاویر جالبی از پشت صحنه فیلم Fast 8 از جمله تصاویر دواین جانسون و دیگر بازیگران این فیلم، منتشر شد. حال تیم تولید با انتشار پیامی در حساب رسمی فیسبوک فیلم در روز جمعه خبر از پایان فیلمبرداری این فیلم داد و اضافه کرد اولین تریلر فیلم Fast 8 در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. پیش بینی می‌شود این تریلر در زمان اکران فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) که در ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) سال جاری به روی پرده خواهد رفت، منتشر شود، اگرچه این فیلم محصول یونیورسال استودیو نیست و انیمیشن بخوان (Sing) که محصول این کمپانی است، تنها چند روز پس از اکران فیلم Rogue One به روی پرده خواهد رفت. متن پیغام فیسبوک صفحه رسمی فیلم سریع و خشمگین (Fast and Furious) به شرح زیر است:

برای آخرین پیغام روز صفحه Fast تمامی اعضای تیم سازنده می‌خواهند برای همراهی و حمایت شما از این فیلم در طول تولید این قسمت حماسی تشکر کنند. ما کار فیلمبرداری را در کوبا آغاز کردیم و برای ادامه فیلمبرداری به ایسلند، کوبا و آتلانتا سفر کردیم و ظرف چند روز آینده فیلمبرداری این فیلم به پایان خواهد رسید. ما می‌خواستیم از این فرصت برای بیان قدردانی از کسانی که در طول بیش از ۱۰۰ روز سخت کار کردند تا شما یک قسمت باور نکردنی دیگر از این مجموعه را تماشا کنید، استفاده کنیم. تمام کارهایی که انجام می‌دهیم از شور و شوق و علاقه شدید ما برای ارائه بهترین کار به شما است. جناب وین، از شما سپاسگذارم که از آغاز این سفر نخست به عنوان بازیگر و در ادامه به عنوان تهیه کننده حضور داشتید و از همه بازیگران فیلم Fast 8 تشکر می‌کنیم؛ میشل که از آغاز با ما بوده است، کسانی که در طول راه به این خانواده ملحق شده‌اند؛ ترسی و کریس از فیلم دوم در میامی، دواین و السا از فیلم پنجم در ریو، جیسون، ناتالی و کورت که از فیلم قبلی اضافه شده‌اند و چارلیز، اسکات، کریستوفر و هلن که جدیدترین اعضای این خانواده هستند که در این فیلم به آن ملحق شده‌اند و همچنین پل، برادر ما، که همچنان برای همه ما الهام بخش است. همچنین قدردانی ویژه‌ای داریم از اف. گری گری، کارگردان جدید این مجموعه، نیل موریتز و کمپانی One Race Films به عنوان تهیه کنندگان این فیلم، کریس مورگن، نویسنده فیلم و صدها نفر دیگری که در ساخت و تولید این فیلم مشارکت داشتند. همه ما به طور جدی بر روی Fast and Furious کار می‌کنیم و ما به طور جدی قصد داریم دوباره این جهان فوق العاده را نمایش دهیم. ما در ماه دسامبر باز خواهیم گشت تا اولین تریلر از فیلمی را که برای شما ساخته‌ایم منتشر کنیم و شما آن را مشاهده کنید. 

شما در ادامه می‌توانید تصویر مشترک و گروهی تمام بازیگران این فیلم را مشاهده کنید:

Fast 8

کارگردانی فیلم Fast 8 بر عهده اف. گری گری، کارگردان فیلم Straight Outta Compton، است، طبق برنامه‌ریزی یونیورسال، این فیلم، قرار است نخستین فیلم از سه گانه جدید این مجموعه باشد که در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت، قسمت نهم این مجموعه در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و قسمت دهم نیز در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۰ (۱۴ فروردین ۱۳۹۹) اکران خواهند داشت. سریع و خشمگین هشت، نه و ده تنها فیلم‌های این مجموعه نیستند که یونیورسال در نظر دارند آن‌ها را تولید و اکران کند، یونیورسال در حال حاضر در نظر دارد دو فیلم دیگر از این مجموعه را که شامل یک قسمت فرعی و یک قسمت پیش درآمد می‌شود، در آینده نزدیک تولید و اکران کند. وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، ترسی گیبسون، کریستوفر برایان بریجز، الستا پاتاکی، ناتالی امانوئل، لوکاس بلک، جیسون استاتهام، دواین جانسون، کرت راسل، چارلیز ترون، کریستوفر هیویو، اسکات ایستوود و هلن میرن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast 8 به ایفای نقش پرداخته‌اند. لازم به توضیح است چارلیز ترون نقش منفی و شرور اصلی را در این فیلم بر عهده دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده