نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۴

علیرضا افخمی تولید سریال جدید خود را با نام پرستاران از امشب کلید می‌ زند

مجموعه تلویزیونی پرستاران به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی علیرضا افخمی امشب در لوکیشن اصلی خود، بیمارستان نورافشار در منطقه نیاوران تهران و با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلید می خورد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدتی پیش خبر ساخت یک سریال جدید با نام پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی اعلام شد. ساخت این سریال از امشب آغاز خواهد شد. 

به گفته داود هاشمی، پرستاران یک ملودرام اجتماعی روز است و داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است و محور اصلی آن پرستاران و پزشکان هستند. ضمن این‌که در هر قسمت داستانی فرعی با کاراکترهای ویژه اتفاق می‌افتد و بعد پایان می‌گیرد. ۵۰ درصد سریال «پرستاران» در لوکیشین بیمارستان نورافشار تصویربرداری می شود و مابقی لوکیشن های خانگی و خیابانی خواهد بود که هنوز محل آنها مشخص نشده است.

هاشمی با بیان این که قرار است این سریال در زمستان از شبکه یک به روی آنتن برود، تصریح کرد که تاکنون فیلمنامه شش قسمت «پرستاران» به قلم علیرضا افخمی به اتمام رسیده و براساس سناریو، در چهار قسمت اول ۶۴ بازیگر محوری و مهمان مقابل دوربین ابراهیم غفوری خواهند رفت.

تهیه‌کننده سریال «پنجمین خورشید» افزود که این اولین باری است که برای ساخت مجموعه تلویزیونی، یک لوکیشن واقعی و ثابت اورژانس در محیط بیمارستان نورافشار ساخته شد. هاشمی افزود:

ما این اورژانس را در محوطه پارکینگ بیمارستان نورافشار ساختیم و به وسایل و دستگاه‌های پیشرفته پزشکی روز تجهیز کردیم. جالب است که مسئولان این بیمارستان به خاطر تجهیزات جدید پزشکی و مستحکم بودن امکانات ساختمانی، تصمیم گرفتند بعد پایان مراحل تصویربرداری، از این بخش بعنوان بخش بیهوشی بیمارستان نورافشار برای خدمت رسانی به بیماران بهره برداری کنند.

هاشمی از فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و مهدی صبایی بعنوان بازیگران اصلی سریال پرستاران نام برد و اظهار داشت امشب تقریبا همه بازیگران این سریال برای کلید خوردن، آفیش هستند ولی مهدی صبایی و تعدادی از بازیگران مهمان امشب مقابل دوربین می روند.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می شود.


منبع تسنیم
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده