نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ اکران و نام قسمت سوم فیلم Bad Boys مشخص شد

مدت‌ها بود که خبر ساخت فیلم Bad Boys 3 به گوش می‌رسید و امروز تصاویر سونی، نام این فیلم و تاریخ اکران نهایی آن را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم‌های پسران بد (Bad Boys)، با بازی ویل اسمیت و مارتین لاورنس، در زمان اکران خود توانستند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. مدتی بود که از گوشه و کنار خبر ساخت قسمت سوم فیلم نیز به گوش می‌رسید تا اینکه چند وقت پیش کمپانی Sony Pictures، خبر ساخت فیلم را به صورت رسمی اعلام کرد و افزود که فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن ۱۳۹۵) اکران شود. این تاریخ اما دستخوش تغییر شد و چندی بعد به ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) تبدیل شد. اما امروز،‌ کمپانی تصاویر سونی، با اعلام نام قسمت سوم فیلم، اعلام کرد که Bad Boys For Life (پسران بد برای همیشه) در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. نام فیلم برگرفته از شعار شخصیت‌های Will Smith و Martin Lawrence در فیلم است. شعار آنها «ما با هم رانندگی می‌کنیم، ما با هم می‌میریم، پسران بد برای همیشه!» بود.

وظیفه کارگردانی Bad Boys For Life بر عهده جو کارناهان است. انتظار می‌رود که هم اسمیت و هم لاورنس برای ایفای نقش‌های خود در قسمت سوم به فیلم بازگردند. فیلم Bad Boys در سال ۱۹۹۵ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۶۵ میلیون دلار دست پیدا کند. قسمت دوم که Bad Boys II نام داشت نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۲۷۳ میلیون دلار دست پیدا کند. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده