نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

اکران انیمیشن The Croods 2 تا سال ۲۰۱۸ عقب افتاد

استودیو دریم‌ورکس تاریخ اکران انیمیشن خانواده کرودها ۲ (The Croods 2) را عقب انداخته و قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸ شاهد اکران آن باشیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیو دریم‌ورکس انیمیشن در سال ۲۰۱۳ انیمیشن ماجراجویی، ماقبل تاریخ و خانوادگی خانواده کرودها (The Croods) را منتشر کرد و با واکنش مثبت منتقدین و تماشاگران رو به رو شد، موفقیت تجاری این انیمیشن موجب تایید ساخت ادامه این انیمیشن با عنوان The Croods 2 شد. از جمله ویژگی‌های انیمیشن The Croods 2، حضور و بازگشت اکثر صداپیشگان و اعضای تیم سازنده انیمیشن اصلی از جمله کرک دمیکو و کریس سندرز، کارگردانان قسمت اول است. در ادامه انیمیشن The Croods تبدیل به یک مجموعه اصلی و مهم برای دریم‌ورکس انیمیشن شد و این کمپانی نسخه فرعی و تلویزیونی انیمیشن The Croods را با عنوان Dawn of the Croods تولید و در دسامبر ۲۰۱۵ از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش کرد. در قسمت اول این انیمیشن صداپیشگانی چون نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز و بازیگرانی سرشناس دیگری حضور داشتند، این بازیگران بار دیگر در انیمیشن The Croods 2 باز خواهند گشت تا دوباره به دوران ماقبل تاریخ و دیدن داستان انسان‌های اولیه به خصوص شخصیت‌های محبوب این انیمیشن و دیگر موجودات آن زمان بازگردیم. با این حال طرفداران The Croods باید کمی بیشتر برای اکران این انیمیشن صبر کنند، چرا که دمیکو و سندرز تایید کرده‌اند که اکران انیمیشن The Croods 2 بار دیگر عقب افتاده است.

بنا به گفته ورایتی، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران انیمیشن The Croods 2 را از ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۲ دی امسال) تا تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ عقب انداخته است و به جای آن فیلم The Story of Ferdinand به روی پرده خواهد رفت، این در حالی است که این فیلم قرار بود در جولای ۲۰۱۷ اکران شود. پس از خریداری شدن دریم‌ورکس انیمیشن توسط گروه کامکست که زیر مجموعه آن ان‌بی‌سی یونیورسال است، سرنوشت بسیاری از انیمیشن‌های بعدی این استودیو که انتشار آن‌ها بر عهده فاکس قرن بیستم است، حد زیادی مبهم و پیچیده شد. این به نوبه خود می‌تواند باعث شود که از تاخیر انیمیشن The Croods 2 کمتر متعجب شویم. در حال حاضر سه انیمیشن دیگر دریم‌ورکس از جمله ترول‌ها (Trolls) که در نوامبر امسال اکران می‌شود، همچنان تا پایان سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد، پس از آن قرارداد بلند مدت فاکس قرن بیستم با این استودیو به پایان خواهد رسید. بدیهی است که تغییر و تحولات اخیر بر روی ساخت و تولید انیمیشن‌های دریم‌ورکس انیمیشن تاثیر بگذارد، اما ظاهرا انیمیشن The Croods 2 برعکس دیگر انیمیشن‌های این استودیو برای تولید و اکران طبق برنامه اصلی، خوش شانس نبوده است.

علاوه بر رینولدز، استون و کیج، بازیگران جدید دیگری چون کت دنینگز و لزلی من به جمع صداپیشگان انیمیشن The Croods 2 اضافه شده‌اند، طبق گفته دمیکو و سندرز بینندگان بالقوه‌ای در انتظار اکران این انیمیشن در سال ۲۰۱۸ هستند. انیمیشن The Croods 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت و انتظار می‌رود در آینده نزدیک تاریخ اکران رسمی آن مشخص و اعلام شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده