نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

فیلم جدید The Chronicles of Narnia در دست ساخت است

کمپانی سونی پیکچرز در نظر دارد فیلم جدیدی از مجموعه سرگذشت نارنیا (The Chronicles of Narnia) را براساس رمان صندلی نقره‌ای (The Silver Chair) اثر سی. اس. لوئیس، تولید و اکران کند.

آخرین فیلم از مجموعه The Chronicles of Narnia به نام سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده پیما (The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader) که براساس رمان‌های سی. اس. لوئیس تولید و ساخته شده است، در سال ۲۰۱۰ به روی پرده‌های سینما رفت. طرفداران این مجموعه فانتزی ممکن است از شنیدن این خبر خوشحال شوند که کمپانی سونی تری‌استار پیکچرز در حال توسعه و ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه براساس رمان The Silver Chair است. طبق گفته ددلاین، این فیلم با همکاری کمپانی سی. اس. لوئیس که توسط فرزند خوانده نویسنده فقید این مجموعه، داگلاس گرشام اداره می‌شود، تولید و ساخته خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده دیوید مگی است، وی پیش از این فیلمنامه فیلم تحسین‌شده زندگی پی (Life of Pi) را نوشته است.

اولین قسمت این فیلم با عنوان سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر (The Chronicles of Narnia: The Lion، the Witch and the Wardrobe) در سال ۲۰۰۵ اکران شد و در ادامه آن فیلم سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین (The Chronicles of Narnia: Prince Caspian) در سال ۲۰۰۸ به روی پرده رفت، ساخت هر دو قسمت بر عهده کمپانی والت دیزنی بود و قسمت سوم این مجموعه با عنوان The Voyage of the Dawn Treader در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تولید و اکران شد. این سه فیلم در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرده‌اند.

فیلم The Chronicles of Narnia: The Silver Chair براساس چهارمین کتاب از مجموعه سرگذشت نارنیا ساخته می‌شود. بنا به گفته کولیدر، داستان این فیلم، دهه‌ها پس از اتفاقات فیلم The Voyage of the Dawn Treader آغاز می‌شود. در خط اصلی داستان کتاب آمده است که شاهزاده کاسپین دارای یک پسر است که او را گم می‌کند و «اصلان شیر» دو فرزندش را برای پیدا کردن او به نارنیا می‌فرستد. احتمالا داستان فیلم نیز براساس همین خط داستانی ساخته خواهد شد. با وجود تایید ساخت فیلم The Silver Chair، تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد بازیگران احتمالی و کارگردان این فیلم یا همچنین تاریخ اکران آن منتشر نشده است.

آیا شما برای دیدن فیلم دیگری از سرزمین نارنیا هیجان زده هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده