نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

گفتگوهای مارول و شبکه ABC برای تولید و پخش چند سریال احتمالی دیگر

با وجود لغو شدن دو سریال مارول توسط شبکه ABC، با این حال بحث و گفتگویی میان این شبکه و مارول برای تولید و پخش چند سریال احتمالی دیگر در جریان است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ماه می، شبکه ABC سریال مأمور کارتر (Agent Carter) پس ۲ فصل به همراه سریال جدید Most Wanted را که در دست تولید بود کنسل کرد، اما در همایش و تور مطبوعاتی TCA (انجمن منتقدان تلویزیونی) چنینگ دونگی، رئیس جدید شبکه ABC، اعلام کرد این شبکه هنوز هم چندین پروژه جدید و قابل توجه را با همکاری مارول در دست تولید و ساخت دارد. دونگی که تنها چند ماه است موقعیت جدید خود را در ABC بدست آورده، در این رابطه می‌گوید:

از آنجایی که من در این مورد نقش دارم، ما چندین گفت‌وگوی واقعا فوق‌العاده با تیم مارول داشته‌ایم. در نشست‌های بعدی با مارول که دو هفته آینده برگزار می‌شود، بحث در مورد گام‌های بعدی ما خواهد بود.

دونگی در ادامه اظهار داشت:

ما اشتیاق زیادی برای برنامه‌هایی که برای فصل چهارم سریال مأموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D) وجود دارد، داریم و برای شروع آن بسیار هیجان زده هستیم.

همچنین از وی دلیل لغو شدن سریال Most Wanted، که براساس دو شخصیت سریال Agents of S.H.I.E.L.D به نام‌های لنس هانتر و بابی مورس / ماکینگ برد در دست ساخت بود، پرسیده شد. دونگی در پاسخ گفت:

در آخرین روزهای سریال Most Wanted احساس شد که قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال مانند قسمت‌های آزمایشی سریال‌های جدید دیگر نمی‌تواند قوی ظاهر شود که سپس ما روند تولید سریال را تعطیل کردیم. ما در مورد آن با مارول صحبت کردیم  و همه به یک توافق رسیدیم که می‌خواستیم شکلی از سریال‌های بعدی را که با همکاری هم انجام خواهیم داد کشف کنیم و همه احساس می‌کنیم که می‌توانیم عناوین خلاقانه‌تر و قوی‌تری را تولید و پخش کنیم.

سریال‌های مشترک مارول و نت‌فلیکس که با همکاری ABC تولید و پخش می‌شود، که در مسیر متفاوتی در حال ساخت هستند که تمرکز آن بر روی قهرمان‌های خیابانی است. از وی پرسیده شد آیا ممکن است احساس مشابهی در سریال‌های مارول در ABC نیز مشاهده کنیم. دونگی پاسخ داد:

این یک سوال جالب است و ما در مورد آن صحبت کردیم و جواب من بله است.

در چند سال گذشته، پروژه‌های مشترک دیگری از مارول که در ABC در حال توسعه بودند. از جمله آن‌ها می‌توان به سریال کمدی Damage Control و سریالی که توسط جان ریدلی، نویسنده و تهیه کننده تحسین شده و برجسته فیلم‌ ۱۲ سال بردگی (12‌Years a Slave) و سریال جرم آمریکایی (American Crime) در دست ساخت است اشاره کرد. از او پرسیده شد آیا هنوز هم می‌توان شاهد این سریال‌ها بود یا اینکه تمرکز بر روی مفاهیم کاملا جدید خواهد بود. دونگی پاسخ داد:

ما به دنبال تعدادی از موارد مختلف هستیم. برخی از آن‌ها پروژه‌هایی هستند که پیش از این بر روی آن مشغول به کار بوده‌ایم و برخی از آن‌ها ایده‌هایی کاملا جدید و مجموعه‌های جدید هستند.

فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از روز سه شنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) از شبکه ABC پخش خواهد شد. در خبری مشابه، دونگی از مذاکرات شبکه ABC با لوکاس‌فیلم برای ساخت سریالی براساس مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) خبر داده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده