نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

ساخت فصل سوم سریال Powers شبکه پلی استیش لغو شد

ساخت فصل سوم سریال ابر قهرمانی Powers، سریال انحصاری شبکه‌ی پلی‌استیشن (Playstation Network)، لغو شده است. با زومجی همراه باشید.

برایان مایکل بندیس، تهیه کننده‌ی اجرایی و یکی از خالقین سریال Powers و نویسنده‌ی کمیک‌های اصلی Powers که سری تلویزیونی بر اساسش ساخته شده، به خاطر پایان یافتن این سریال در توییتر ابراز تأسف کرد. وی همچنین قول داد که بازگویی داستان سری Powers در قالب کمیک ادامه خواهد یافت. وی در توییتر گفته است:

توییت کردن این [پیام] سخت است، اما موضوع این است که سریال Powers متأسفانه دیگر ساخته نخواهد شد. فصل دوم آخرین فصل بود، حداقل فعلاً. من بعداً توضیحات بیشتری را در خصوص آن خواهم داد، اما از تمام شما به خاطر حمایت‌تان متشکرم. این یک تجربه شخصی عالی بود که شما به تمام ما هدیه دادید.

اما طرفداران سری Powers، عرضه‌ی کتاب‌های کمیک از طریق مارول (Marvel) ادامه خواهد داشت. نام داستان بعدی Diamond Days خواهد بود. دو نسخه از آن همین الان آماده شده است.

powers cancelled

این سریال روی کاراگاهی، با بازی شارلتو کوپلی، تمرکز کرده بود که روی جرایم افرادی با توانایی‌های فوق بشری تحقیق می‌کرد. این مجموعه بیست اپیزود ادامه یافت و نقدهایی غیر یک دست دریافت کرد.

علی رغم تأکید سونی و مایکروسافت (Microsoft) پس از پایان نسل قبلی کنسول‌‎ها، ساخت برنامه‌های تلویزیونی بدیع روی کنسول‌ها هیچ‌وقت با استقبال مواجه نشد، پس انتظار نداشته باشید که سری Powers با یک سریال انحصاری دیگر برای پلی‌استیشن جایگزین شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده