نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

مصاحبه جرد لتو درباره ادامه راه هیث لجر در نقش جوکر

جرد لتو، بازیگر کنونی نقش «جوکر» در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» (Suicide Squad) به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده که در آن درباره ایفای این نقش پس از هیث لجر صحبت‌هایی کرده است.

مجله رولینگ استون مصاحبه‌ای با جرد لتو انجام داده است که در آن با وی در رابطه با کارهایش و به ویژه «جوخه انتحار» صحبت شده است. با این حال، مصاحبه کننده چیزی بیشتر از آنچه می‌خواست را به دست آورد و با لتو شوخی‌های مختلفی که مربوط به جوکر بودند انجام داد. وقتی که مصاحبه کننده از لتو درباره ادامه دادن راه هیث لجر، بازیگری که به خاطر بازی فوق العاده‌اش در فیلم «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) جایزه اسکار برنده شد سوال پرسید، مصاحبه مقداری جدی‌تر شد. لتو در این رابطه گفت:

هیث لجر عملکرد فوق العاده‌ای در نقش «جوکر» داشت. بازی وی یکی از بهترین ایفای نقش‌های تاریخ سینما است. قبلا هم با هیث ملاقات کرده‌ام. او را خوب نمیشناختم ولی انسان خوبی بود. هیث جوری نقش «جوکر» را اجرا کرد که به نظر می‌رسید خودش این شخصیت را خلق کرده است. چیزی که در رابطه با دیدن ایفای این نقش توسط دیگر بازیگران خوب است، این است که متوجه می‌شوید باید به چه جهتی بروید و از چه کارهایی دوری کنید.

برای پیدا کردن جهت مناسب برای فعالیت، این بازیگر که خود نیز برنده جایزه اسکار شده است شروع به تماشای ویدئوهای جنایات خشونت بار در یوتیوب کرد و همانطور که می‌دانیم و شروع به رفتار عجیب و غریب با همکاران بازیگرش کرد و مانند جوکر هدایای عجیب برایشان می‌فرستاد. با این حال، لتو معتقد است که این کارهایش باعث شده که بیشتر با نقش «جوکر» و بازیگران خو بگیرد. وی در این رابطه گفت:

«جوکر» برای خیلی از دست‌اندرکاران به یک سرگرمی تبدیل شده بود. در نتیجه فکر می‌کنم همه ما با یکدیگر خو گرفتیم.

فیلم «جوخه انتحار» در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده