نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

فیلم Avengers: Infinity War یک فیلم تک قسمتی خواهد بود

کمپانی دیزنی به تازگی برنامه اکران فیلم‌هایش را به روز رسانی کرده و اینطور که به نظر می‌رسد فیلم «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» (Avengers: Infinity War) فقط یک قسمت خواهد بود.

طبق گزارشی وبسایت کامیک بوک مووی، فیلم سینمایی «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» فیلمی تک قسمتی خواهد بود و فیلمی که قرار بود «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت دوم» (Avengers: Infinity War Part II) نام داشته باشد، حالا به عنوان «فیلم بدون عنوان انتقام جویان» شناخته می‌شود. تاریخ اکران هیچ کدام از این دو فیلم تغییری نکرده است.

البته تک قسمتی بودن «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» لزوما به این معنی نیست که نبرد تیم انتقام جویان با «ثانوس» در همین فیلم به پایان خواهد رسید. با این وجود، باید این را در نظر گرفت که برادران روسو، کارگردانان هر دو فیلم انتقام جویان، قبلا گفتند که این دو فیلم، دو داستان جداگانه خواهند داشت و مانند فیلم‌های دو قسمتی «عطش مبارزه» (Hunger Games) و «هری پاتر» (Harry Potter) نخواهند بود.

به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد و ما آن‌ها را اینجا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. منتظر اخبار دیگر از «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» باشید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده