نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

فیلمنامه نویس جدید فیلم Uncharted مشخص شد

جو کارناهان، کارگردان فیلم Bad Boys 3، به عنوان فیلمنامه نویس جدید فیلم آنچارتد (Uncharted) معرفی شد. با زومجی همراه باشید.

از مدت‌ها پیش شایعات زیادی در مورد فیلمنامه‌نویس فیلم Uncharted به گوش می‌رسید و افراد زیادی مثل مارک والبرگ و دیوید او.راسل به عنوان نویسنده احتمالی فیلمنامه این فیلم معرفی می‌شدند. ولی به گزارش سایت ورایتی، بالاخره جو کارانهام، رسما وظیفه نوشتن فیلمنامه آنچارتد را به عهده گرفته است. کارناهان سابقه ساخت و تهیه‌کنندگی فیلم‌های زیادی را در کارنامه دارد که از بین آن‌ها می‌توان به Smokin' Aces، The A-Team و The Grey اشاره کرد. وی همچنین در ساخت سریال‌های تلویزیونی مثل The Blacklist و State of Affairs نیز فعالیت داشته است. پروژه بعدی کارناهان هم کارگردانی فیلم Bad Boys 3 است.

وی همچنین پس از انتخاب به عنوان نویسنده فیلمنامه Uncharted، به کارگردانی این فیلم هم ابراز علاقه کرده است:

من دوست دارم که هم نویسنده فیلمنامه و هم کارگردان این فیلم باشم. ولی در در حال حاضر، فقط به عنوان فیلمنامه‌نویس این اثر انتخاب شده‌ام. من شخصا علاقه زیادی به علم باستان‌شناسی دارم و از تماشای آثار باستانی در موزه‌ها لذت می‌برم. به‌علاوه مجموعه آنچارتد هم بسیار بزرگ و ارزشمند است و به همین دلیل هم وقتی پیشنهاد نوشتن فیلمنامه این فیلم به من ارائه شد، بدون هیچ تردیدی آن را قبول کردم.

فیلم Uncharted هنوز هیچ بازیگری ندارد. با این حال چارلز روون، آوی آراد و الکس گارتنر به عنوان تهیه‌کنندگان آن انتخاب شده‌اند و جاناتان کادین، مدیر بخش نوآوری سونی، هم بر ساخت این پروژه نظارت خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۵، نولان نورث، صداپیشه شخصیت نیتن دریک در بازی Uncharted، اعلام کرد که طرفداران این سری دوست ندارند فیلمی بر اساس آن ساخته شود. به هر حال فیلم آنچارتد تا به امروز با مشکلات متعددی روبرو شده و در حالی که قرار بود فیلم‌برداری آن از سال ۲۰۱۵ آغاز شد، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

انتخاب یک فیلمنامه‌نویس برای این فیلم می‌تواند قدم بسیار مهمی در ساخت آن باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده