نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم Warcraft اعلام شد

کمپانی یونیورسال و لجندری تاریخ انتشار نسخه بلوری، دی‌وی‌دی و نسخه دیجیتالی فیلم وارکرفت (Warcraft) را اعلام کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Warcraft در ماه ژوئن (خرداد) امسال به روی پرده‌های سینما رفت و این احتمال وجود دارد که در زمان اکران این فیلم، شما موفق به دیدن آن نشده باشید. با این حال، لازم نیست شما زمان زیادی را برای دیدن آن صبر کنید و بزودی می‌توانید نسخه خانگی این فیلم را در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) تماشا کنید. نسخه اچ‌دی و دیجیتالی فیلم Warcraft در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) منتشر خواهد شد، اما اگر می‌خواهید نسخه فیزیکی این فیلم را تهیه کنید باید کمی بیشتر منتظر آن باشید، نسخه فیزیکی این فیلم از جمله نسخه بلوری، دی‌وی‌دی و 4K در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه فیزیکی و بلوری این فیلم را مشاهده کنید:

warcraft movie bluray

نسخه بلوری دارای متحوای اضافه انحصاری است، یک کامیک متحرک، یک فیلم مستند چند قسمتی از دعوت سازندگان و کاربران بازی World of Warcraft که برای دیدن پشت صحنه فیلم دعوت شده‌اند، یک ویدیو از گریم چهره بازیگرهای فیلم و اولین تیزری که از این فیلم در کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۳ پخش شد، از جمله محتوای انحصاری این نسخه است. داستان کامیک متحرک این فیلم حول محور شخصیت‌هایی چون پرنس لین، کاپیتان لوتار و نگهبان مدیو می‌گردد. از سوی دیگر در فیلم مستند این فیلم، حضور بازیگران و بدلکاران در پشت صحنه فیلم به همراه میزان استفاده از جلوه‌های ویژه و مدل‌های واقعی و تاثیرات آن بر روی فیلم را مشاهده خواهیم کرد. هر دو نسخه بلوری و دی‌وی‌دی دارای ویدیویی از صحنه‌های حذف شده، Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری)، منشا داستانی فیلم و نگاهی به جلوه‌های ویژه و بصری فیلم و تکنولوژی‌هایی که برای ضبط و فیلمبرداری آن استفاده شده است، نیز هستند.

یکی از مواردی که در فهرست هر دو نسخه بلوری و دی‌وی‌دی مشاهده نمی‌شود، نسخه طولانی‌تر این فیلم است که در ماه می دانکن جونز، کارگردان فیلم Warcraft، به آن اشاره کرده بود. جونز در توییتر در این رابطه توضیح داد:

هیچ نسخه‌ی طولانی‌ای وجود نخواهد داشت، مگر اینکه نسخه‌ی اکران شده در سینما عملکرد خوبی داشته باشد.

فیلم Warcraft عملکرد چندان خوبی در باکس آفیس آمریکای شمالی نداشت، اما در چین عملکردی شگفت انگیز و بسیار خوبی داشت و حتی توانست از فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) از نظر فروش، پیشی بگیرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده