نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

فیلم جدید Tomb Raider با فیلم های قبلی متفاوت خواهد بود

به تازگی اخباری به گوش رسیده که به نظر می‌رسد فیلم جدید مهاجم مقبره (Tomb Raider) تفاوت‌های زیادی با فیلم‌های قبلی این سری دارد. با زومجی همراه باشید.

فیلم جدید «مهاجم مقبره» در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و بر اساس بازی Tomb Raider که سال ۲۰۱۳ عرضه شد، ساخته می‌شود. حال خبر رسیده که نسخه جدید «مهاجم مقبره» با فیلم‌هایی که اوایل دهه ۲۰۰۰ ساخته شده‌اند متفاوت خواهند بود. بازی‌های جدید مجموعه یک پیشینه داستانی جدید برای شخصیت «لارا کرافت» معرفی کردند و وی را یک شخصیت باورپذیرتر نشان دادند. فیلم سینمایی Tomb Raider نیز مسیر مشابهی در پیش خواهد گرفت.

ویکاندر در مصاحبه‌ای با آی جی ان درباره فیلم گفت:

کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم با فیلم‌های قبلی Tomb Raider متفاوت خواهد بود و بیشتر سعی در معرفی پیشینه داستانی «لارا» خواهیم داشت. هدف اصلی ما نشان دادن پیشینه داستانی لارا و مسیری است که او برای تبدیل شدن به لارا کرافتی که همه می‌شناسند، طی کرده است.

ویکاندر از جزئیات شباهت شخصیتش به بازی‌های استودیوی کریستال داینامیکس صحبت نکرد اما قول داد که با دیگر فیلم‌ها متفاوت خواهد بود. وی خود یکی از بزرگ‌ترین هواداران مجموعه بازی‌های Tomb Raider است:

برای من، کار کردن روی پروژه «مهاجم مقبره» کار کردن روی پروژه‌ای است که محوریت آن روی یک شخصیت مونث است که من سال‌ها به او عشق ورزیدم. من در دوران کودکی بازی‌هایش را بازی کردم. من در خانه به گشت و گذار می‌پرداختم و مثل او به درون استخر می‌پریدم. مدتی بعد نیز آنجلینا جولی با فیلم‌هایش او را به یک شخصیت نمادین تبدیل کرد و وقتی فهمیدم قرار است فیلم دیگری از مجموعه «مهاجم مقبره» ساخته شود فکر کردم آنجلینا جولی در آن حضور پیدا می‌کند اما مدتی بعد فهمیدم که این یک ریبوت براساس بازی سال ۲۰۱۳ خواهد بود. فکر می‌کنیم چیزی که می‌خواهیم بسازیم سعی در نشان دادن این است که «لارا» می‌تواند روی پای خود بایستد.

آلیسیا ویکاندر با وجود نقش آفرینی در فیلم‌های بلاک باستر مانند «جیسون بورن» (Jason Bourne) و «مهاجم مقبره» ریشه‌هایش را نیز فراموش نکرده است. وی در این رابطه گفت:

هنگامی که نقشم در فیلم «بورن» به من پیشنهاد شد فرصت کار کردن با پل گرینگرس و مت دیمون در یکی از مجموعه‌هایی که دوستش دارم انتخاب سختی نبود. این موضوع برای من بسیار خوشحال کننده بود و حالا هم حضور در فیلم سینمایی «مهاجم مقبره» برایم هیجان انگیز است اما هیچ وقت به کارهای قبلی‌ام پشت نکردم. در حال حاضر در حال فیلمبرداری یک فیلم هستم. قرار است به جزایر فارو برگردم تا با ویم وندرس، کسی که در اوایل دوران فعالیتم من را با سینمای اروپا آشنا کرد، کار کنم. پس از آن نیز در پایان تابستان یک فیلم مستقل دیگر را نیز کار خواهم کرد.

فیلم سینمایی «جیسون بورن» در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) و «مهاجم مقبره» در ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده