نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

کامیک کان 2016: چارلی هونام در فیلم Pacific Rim: Maelstrom حضور نخواهد داشت

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان 2016، چارلی هونام، بازیگر سریال فرزندان آشوب (Sons of Anarchy)، تایید کرد در فیلم حاشیه اقیانوس آرام: گرداب (Pacific Rim: Maelstrom) حضور نخواهد داشت.

فیلم حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) در سال ۲۰۱۳ اکران شد. در این فیلم شاهد مبارزات متعدد و تماشایی بین ربات‌ها و هیولاهای غول پیکر بودیم، با این وجود این فیلم عملکرد موفقی در باکس آفیس نداشت و استقبال زیادی از آن نشد. با این وجود در سال ۲۰۱۴ ساخت ادامه این فیلم تایید شد. کمپانی یونیورسال نخست آوریل ۲۰۱۷ را برای اکران ادامه فیلم Pacific Rim در نظر گرفت، اما پس از مدتی اکران آن را تا ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب انداخت. در ماه ژانویه (دی) امسال، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت این اثر به طور کلی لغو و تولید آن متوقف شده است.

در اواخر ماه فوریه، استیون دنایت به عنوان کارگردان جدید ادامه فیلم Pacific Rim و جانشین گیرمو دل تورو، که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت، معرفی شد، دل تورو اما به صورت کامل از این پروژه جدا نشده است و به عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور خواهد داشت. طبق گفته سازندگان این فیلم، مراحل اولیه تولید و ساخت این فیلم با سرعت در حال پیگیری است و چندی پیش تایید شد که جان بویگا، بازیگر فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. 

در کامیک کان سن دیگو امسال که از اواخر هفته گذشته تا اوایل این هفته برگزار شد، چارلی هونام که در نقش شاه آرتور در فیلم شاه آرتور: شمشیر افسانه‌ای (King Arthur: Legend of the Sword) حضور دارد، اعلام کرد برای بازی در نقش رالیگ بکت در ادامه فیلم Pacific Rim باز نخواهد گشت. هونام توضیح داد که به علت تداخل زمان فیلمبرداری این فیلم با برنامه‌های وی، او نمی‌تواند در طول فیلمبرداری آن حاضر و در دسترس باشد.

فیلم Pacific Rim: Maelstrom در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده