نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

کامیک کان 2016: شخصیت منفی اصلی فیلم Spider-Man: Homecoming معرفی شد

در حاشیه پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان 2016، ولچر (Vulture) سرانجام به عنوان شخصیت شرور و منفی فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) معرفی شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Spider-Man: Homecoming در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد، در طول هفته‌های اخیر تصاویر زیادی از پشت صحنه آن به همراه خبرهای زیادی در مورد بازیگرانی که به فیلم اضافه شده‌اند، منتشر شده است. مارول در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اولین نگاه از این فیلم را نمایش داده است و همچنین در کنار آن از شخصیت منفی و شرور اصلی این فیلم رونمایی کرده است. در اولین تصویر منتشر شده، شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با شخصیت شروری به نام ولچر (Vulture) هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر مفهومی از فیلم را مشاهده کنید:

spider-man-vulture-spider-man-homecoming

با وجود اینکه مایکل کیتون قرار است نقش منفی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند، اما مارول بازیگر نقش ولچر را تاکنون تایید نکرده است و مشخص نیست کیتون در این نقش در این فیلم بازی خواهد کرد یا نقش دیگری خواهد داشت. طبق گفته BMD، مارول در کامیک کان سن دیگو ویدیوی کوتاهی از فیلم به نمایش گذاشته است که تمرکز آن بر روی پیتر پارکر است. وی زندگی روزمره خود را در دبیرستان سپری کرده و در کلاس‌ علوم به صورت مخفیانه روی مایع تار وب-شوتر خود کار می‌کند. این وب‌سایت اضافه می‌کند که در پایان این ویدیو ولچر برای لحظاتی کوتاهی نشان داده می‌شود. 

فیلم Spider-Man: Homecoming نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول استودیو و با همکاری و مشارکت سونی پیکچرز تولید و اکران می‌شود. علاوه بر تام هالند که در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی به ایفای نقش خواهد پرداخت، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم توسط مارول تایید شده است. در طول چند هفته اخیر تصاویر زیادی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. هفته گذشته، اولین تصویر از تام هالند در لباس مرد عنکبوتی منتشر شد، این در حالی است که در اوایل شروع فیلمبرداری تصاویر این بازیگر در کنار تصاویری از زندیا، برای اولین بار منتشر شده بودند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده