نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

کامیک کان 2016: مجسمه جوکر با لباسی عجیب از فیلم Suicide Squad رونمایی شد

کمپانی Hot Toys که در زمینه ساخت اکشن فیگور برای فیلم، سریال و غیره فعالیت می‌کند، در شب قبل شروع رویداد کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۶ از اکشن فیگور جوکر با لباس عجیب رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دو هفته تا اکران فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) بیشتر باقی نمانده است و در روزهای اخیر تصاویر و کلیپ‌های جدیدی از این فیلم منتشر شده است، سازندگان این فیلم در نظر دارند از نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال بیشترین استفاده را برای تبلیغ این فیلم ببرند، در آخرین شب پیش نمایش کامیک کان سن دیگو، کمپانی Hot Toys از اکشن فیگورهای جدید خود برای فیلم Suicide Squad رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد لحظه مهم و جالبی از فیلم را نشان دهد و سوالات زیادی را بوجود آورده است.

ادامه این متن ممکن است بخشی از داستان فیلم Suicide Squad را افشا کند.

اکشن فیگور جدید و بحث برانگیز جوکر که طبق نوشته زیر آن نسخه فریبکارانه بتمن است، که در روی لباس شوالیه تاریکی نشانه‌ها و علائم جوکر از جمله خالکوبی جوکر بر روی لباس و حتی لبخند جوکر را بر روی دستکش دست راست آن می‌توان مشاهده کرد. اکثر اکشن فیگورهایی یک لحظه سرنوشت ساز و مهم را در یک فیلم نشان نمی‌دهند و کاملا بی ارتباط با محتوای فیلم است، اما از آنجایی که Hot Toys اکشن فیگورهای خود را تنها و مستقیما براساس فیلم تولید می‌کند، این احتمال وجود دارد که جوکر را در این ظاهر و لباس در طول فیلم مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این اکشن فیگور جالب را که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شده است  مشاهده کنید:

کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad بر عهده  دیوید آیر، کارگردان فیلم خشم (Fury است و ریچارد ساکل و  چارلز روون در نقشه تهیه کننده به همراه زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، کالین ویلسون و جف جانز در نقش تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند. جرد لتو، مارگو رابی ، ویل اسمیت، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جای کورتنی، جی هرناندس، آدواله آکینویه آگباجه، ایک برنهولتز، اسکات ایستوود، کارا دلیوین، ادم بیچ و کارن فوکوهارا  به همراه بن افلک از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Suicide Squad در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: ComingSoon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده