نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

فیلمبرداری فیلم Alien: Covenant به پایان رسید

سازندگان فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) با انتشار تصویری از این  فیلم، تایید کردند، فیلمبردای و تولید این فیلم به پایان رسیده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تولید فیلم Alien: Covenant در حال حاضر به پایان رسیده است. فیلمبرداری جدیدترین فیلم از مجموعه علمی تخیلی و ترسناک بیگانه (Alien)، که در کشور استرالیا مدت زمان زیادی در حال انجام بود، اکنون به پایان رسیده است. حساب رسمی توییتر این فیلم با انتشار تصویری از پشت صحنه فیلم که در آن ریدلی اسکات، کارگردان این فیلم، به همراه کاترین واترسون در آن حضور دارند این خبر را رسما اعلام و تایید کرد:

فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده است. فاز بعدی آغاز شد.

در طول ماه‌ها و هفته‌های اخیر تصاویر و ویدیوهای زیادی از این فیلم منتشر شده است. در اواسط این ماه، ویدیویی از پشت صحنه تولید این فیلم منتشر شد که در آن  اعضای تیم سازنده درحال کار بر روی عضوی از دست یکی از موجودات احتمالی فیلم هستند.  پیش از این اولین تصویر واترسون در این فیلم منتشر شده بود و همچنین در اولین تصویر رسمی منتشر شده از این فیلم شاهد وجود نشانی با نام فیلم برروی بازوی خدمه سفینه فضایی هستیم. در فیلم Alien: Covenant بازیگران برجسته‌ای همچون مایکل فاسبندر، کاترین واترسون، بیلی کروداپ، دمیان بیچیر و دنی مک‌براید حضور دارند. در طول هفته اخیر، مک‌براید اعلام کرده است که این فیلم، یک فیلم ترسناک و تاریک خواهد بود و با وجود اینکه او به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته و محبوب شده است، گفته است که وی برای تغییر فضا و جو فیلم در این فیلم حضور ندارد. او به وب‌سایت هیت‌فیکس می‌گوید:

در شروع صحبتم با اسکات در مورد نقش من، وی به من یک نمودار از سفینه فضایی نشان داد. همانطور که با من صحبت می‌کرد، با خودم می‌گفتم وای خدای من این یک فیلم Alien است. او در مورد فیلم بیگانه با من صحبت می‌کند. و بعد سوالی در ذهن من ایجاد شد، این بود که چرا او باید برای بازی در این نقش به من علاقمند باشد؟ من فقط برای صحنه‌های خنده‌دار و ابلهانه به اینجا آمده‌ام؟ و بعد از آن به من فیلمنامه داده شد و مثل اینکه نقش بسیار تاریکی دارم. در تمام آن هیچ مورد خنده‌داری وجود نداشت. این یک فیلم ترسناک و تاریک است و این هیجان انگیز بود، برای اینکه می‌توانم در راهی قدم بگذارم و در آن مشارکت کنم که پیش از این در کارهای قبلی آن را انجام نداده‌ام.

فیلم Alien: Covenant در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم پرومته (Prometheus) است که در سال ۲۰۱۲ اکران شده بود. پس از معرفی فیلم، نام آن نام چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود.

فیلم Alien: Covenant در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده