نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

اولین تصویر مورگان در فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر شد

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی تصویر جدیدی از فصل هفتم سریال  مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر کرده است که در این تصویر شخصیت مورگان با بازی لنی جیمز، را در آن می‌توان مشاهده کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در پایان فصل گذشته سریال مردگان متحرک شاهد شکیبایی و صبور بودن مورگان با بازی لنی جیمز، برای مراقبت از کارول مجروح، بودیم. در نهایت آن‌ها با دو مرد زره پوش که معتقدیم از گروه پادشاهی (The Kingdom) هستند، مواجه شدند. در اولین تصویری که از این شخصیت در فصل هفتم سریال مردگان متحرک منتشر شده، وی را با ظاهری سالم و مرتب مشاهده می‌کنیم که احتمال می‌رود این دو شوالیه، مورگان و کارول را به دیدار ازکیل که تایید شده است برای نخستین بار در طول فصل هفتم او را ملاقات خواهیم کرد، ببرند. در نهایت باید ببینیم سرانجام کارول و مورگان مشکلات و اختلافات بین خود را می‌توانند حل و مدیریت کنند یا خیر. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

morgan-the-walking-dead

اولین تریلر فصل هفتم سریال مردگان متحرک روز جمعه ۲۲ جولای (۱ مرداد) در پنل اختصاصی این سریال در رویداد کمیک-کان سن دیگو منتشر خواهد شد. اندرو لینکلن، نورمن ریداس، استیون یئون، لورن کوهن، دانای گوریرا، چندلر ریگز، مایکل کادلیتز، سنیکا مارتین-گرین، کریستین سراتوس، راس مارکوئند، جاش مک‌درمیت، و جفری دین مورگان از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل هفتم سریال تایید شده است و در پنل اختصاصی مردگان متحرک در رویداد کمیک-کان سن دیگو نیز حضور خواهند داشت.

پخش فصل هفتم سریال مردگان متحرک از شبکه AMC، از تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) امسال آغاز می‌شود.

منبع: ComicBookMovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده