نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

طرح مفهومی مبارزه مرد عنکبوتی با جاینت من در فیلم Captain America: Civil War منتشر شد

اندی پارک، هنرمند تصاویر مفهومی، قطعه شگفت انگیزی از آثار هنری صحنه نبرد فرودگاه لایپزیگ در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی را به اشتراک گذاشته است که در این تصویر مرد عنکبوتی برای بزرگترین عضو انتقام‌جویان در روی زمین دردسر ایجاد کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دقیقا دو سال از آخرین ماجراجویی مرد عنکبوتی در سینما می‌گذرد، حال مرد عنکبوتی جدید با بازی درخشان تام هالند در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بازگشت باشکوهی را داشته است و بی‌درنگ توانسته است دل طرفداران خود را دوباره بدست بیاورد. مرد عنکبوتی سال آینده در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به کارگردانی یان واتس باز می‌گردد تا با دشمن احتمالی جدید خود به نام Vultureمبارزه کند. در این میان، قطعه زیبایی از طرح‌های مفهومی صحنه نبرد فرودگاه لایپزیگ منتشر شده است که در طی آن مرد عنکبوتی به مبارزه و مقابله با جاینت من با بازی پل راد اانجام می‌دهد.

این قطعه بخشی از کتاب فیلم Captain America: Civil War است که حاوی تصاویر و کانسپت آرت‌های این فیلم است و قرار است همراه با نسخه بلوری آن منتشر شود، با این وجود این اولین تصویر مشابهی نیست که از این فیلم بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر زیبا که مرد عنکبوتی برای جاینت من دردسر ایجاد می‌کند را مشاهده کنید:

giant-man-spider-man-captain-america-civil-war

نسخه بلوری و دی‌وی‌دی فیلم Captain America: Civil War در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) و نسخه دیجیتالی آن در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) منتشر خواهد شد.

منبع: ComicBookMovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده