نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

سیاره جدید فیلم Rogue One با نام Scarif معرفی شد

در حاشیه مراسم و جشن جنگ ستارگان در اروپا، از سیاره جدید فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، به نامه اسکاریف (Scarif)،  که بخش مهمی از فیلم در آن رخ خواهد داد، رونمایی شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سیاره جدیدی در مجموعه جنگ ستارگان به نام اسکاریف معرفی شده است که پیشتر آن را در تصاویر و تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story مشاهده کرده‌ایم و بخش مهمی از اتفاقات این فیلم در این سیاره رخ خواهد داد. گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One، در پنل اختصاصی این فیلم در جشن و مراسم جنگ ستارگان سال ۲۰۱۶ در اروپا. از این سیاره رونمایی کرد. طبق گفته وی صحنه‌های مربوط به این سیاره با حداقل میزان استفاده از صفحه سبز (کروماکی) در کشور مالدیو فیلمبرداری شده است.

Stormtroopers-on-Scarif استورم تروپرها بر روی سیاره اسکاریف

اسکاریف همان جهان بهشت استوایی است که در پوستر جدید فیلم Rogue One که در پنل آن منتشر شد، شاهدش بودیم. برای بخش اسکاریف از ارتش مالدیو برای بازی در نقش گروه استورم تروپر‌ها استفاده شده است که با توجه به گفته ادواردز، آن‌ها کاملا از محتوا و داستان فیلم و گروه استورم تروپر‌ها بی‌خبر بوده‌اند.

wide-shot-scarif تصویری عریض و گسترده از سیاره اسکاریف

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. شما در اینجا می‌توانید اولین تریلر این فیلم را تماشا کنید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده