نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ اکران فیلم Saw: Legacy اعلام شد

کمپانی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم اره: میراث (Saw: Legacy) را اعلام کرده است که بر اساس آن، آبان ماه ۹۶ شاهد اکران این فیلم در سینما‌ها خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری فیلم‌های اره را می‌توان در زمره محبوب‌ترین فیلم‌های سبک ترس دسته‌بندی کرد که شاید در کسب نمره‌های عالی از منتقدین عملکرد خوبی نداشته باشند، ولی همواره به عنوان یک فیلم پر‌طرفدار شناخته می‌شوند. پس از اینکه آخرین قسمت این مجموعه با نام Saw 3D: The Final Chapter در سال ۲۰۱۰ اکران شد، طی چند وقت اخیر اخبار زیادی در مورد ساخته شدن قسمت جدید آن با نام Saw: Legacy به گوش می‌رسید.

اولین بار اوایل سال جاری میلادی بود که اعلام شد کمپانی لاینزگیت قصد دارد دارد این فیلم را بسازد که خالقین مجوعه یعنی جیمز وان و لی وانل تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود و جاش استولبرگ و پیت گلدفینگر (نویسنده فیلم Piranha 3D) هم وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه را برعهده خواهند داشت.

حال سایت ددلاین گزارش داده که کمپانی Lionsgate تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۹۶) را به عنوان تاریخ اکران جدید‌ترین فیلم سری اره در نظر گرفته است. البته در لیست زمان‌بندی ارائه شده توسط این کمپانی، نام فیلم به عنوان «قسمت جدید اره» درج شده و هنوز مشخص نیست که اسم نهایی این فیلم چه خواهد بود و ممکن شاهد اکران آن با اسمی به غیر از Saw: Legacy باشیم.

همچنین هفته پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری قسمت جدید اره از ماه سپتامبر (شهریور) سال جاری در شهر تورنتو کانادا آغاز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که کارگردانی این فیلم برعهده مایکل و پیتر اسپیرگ خواهد بود. البته هیچکدام از این اطلاعات هنوز توسط استودیو لاینز گیت تایید نشده است.

اکران فیلم جدید اره در تاریخ مذکور، باعث می‌شود تا این اثر در بین فیلم‌های ترسناک عرضه شده در ایام هالووین قرار بگیرد. جالب است بدانید که قسمت‌های قبلی این مجموعه هم چنین بازه زمانی را برای اکران انتخاب می‌کردند و همواره هم به عنوان محبوب‌ترین فیلم ایام هالووین انتخاب می‌شدند. ولی پس از سال ۲۰۱۰، مجموعه Paranormal Activity است که معمولا به عنوان محبوب‌ترین فیلم این ایام شناخته می‌شود.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده