// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰

مارول ساخت نسخه‌ی دوم فیلم Guardians of the Galaxy را ریسک بزرگی می‌داند

جیمز گان، نویسنده‌ و کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy درباره‌ی نسخه‌ی دوم این فیلم صحبت‌هایی را ارائه داده است. او می‌گوید که مارول این کار را ریسک بزرگی می‌داند، اما بسیار امیدوار به نظر می‌رسید. در ادامه با زومجی همراه باشید.
طبق صحبت‌های گان، Guardians of the Galaxy 2 همانند نسخه‌ی قبلی فیلم، به کتاب کمیک خود وفادار نخواهد بود:
قضیه با آن‌چه در کتاب‌های کمیک وجود دارد، کاملا متفاوت است. پدر پیتر کوئیل (شخصیت اصلی فیلم با بازی کریس پرت) شخصی متفاوت‌تر نسبت به کتاب کمیک بود. بنابراین وقتی فیلم اکران شد، امیدی برای ساخت دنباله‌ی این فیلم در ما ایجاد شد. من با کمپانی مارول صحبت کردم و گفتم که قصد دارم بدین گونه دنباله‌ای برای این فیلم بسازم و آن‌ها این‌گونه پاسخ دادند: « این کار ریسک دارد ولی فکر بدی نیست.» در هفته‌های آینده می‌خواهم داستان فیلم را به آن‌ها ارائه دهم تا ببینیم که کارها چگونه پیش خواهد رفت.
گان افزود که شکل دنباله‌ی فیلم کمی متفاوت خواهد بود و به نظر می‌رسد که شخصیت‌های جدیدی معرفی خواهند شد:
ما میخواهیم آشنایی نسبتا بیشتری با برخی از شخصیت‌ها پیدا کنیم و پس از آن شخصیت‌های جدیدی را معرفی خواهیم کرد که در مجموع برای مارول و مخصوصا فیلم Guardians of the Galaxy مهم تلقی می‌شود.
پیش از این گان گفته بود که دوست دارد در مورد گروه‌ رونجرز و شخصیت‌های یوندو (رهبر گروه رونجرز)، کراگلین (عضو گروه رونجرز) و نبولا (آدم‌کشی که برای تانوس خدمت می‌کرد) بیشتر تحقیق کند. مارول ساخت دنباله‌ی فیلم Guardians of the Galaxy را قبل از اکران نسخه‌ی اول فیلم تایید کرد و گفت دنباله‌ی این فیلم که هنوز نام دقیق آن مشخص نیست در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین انیمیشن سریالی Guardians of the Galaxy نیز در حال ساخت است. آیا از نسخه‌ی اول فیلم راضی بوده‌اید؟ آیا نسخه‌ی دوم فیلم می‌تواند موفق ظاهر شود؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده