نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

تصویری از پشت صحنه نسخه Ultimate Edition فیلم Batman v Superman منتشر شد

با وجود اینکه نسخه دیجیتالی و اچ‌دی فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) بر روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است، اما هنوز تصاویر بسیار زیبایی از پشت صحنه این فیلم منتشر می‌شود.  به تازگی هنری کاویل، بازیگر نقش کلارک کنت / سوپرمن، تصویر زیبایی از این فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این خبر ممکن است بخش بسیار مهمی از داستان فیلم را فاش کند

شاید پس از دیدن فیلم Batman v Superman به این فکر افتاده باشید که سوپرمن برای خوردن و جلوگیری از پخش شدن گاز نارنجک کریپتونی چقدر زمان لازم دارد؟ احتمالا یک ثانیه یا حتی کمتر از یک ثانیه زمان نیاز دارد تا از انتشار گاز یک نارنجک کریپتونی جلوگیری کند،  پس این امر نمی‌تواند یک مبارزه عادلانه باشد، این طور نیست؟ هنری کاویل ستاره فیلم Batman v Superman به تازگی تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده است  که او درحال پرواز و جهش بر روی بتمن با زره آهنی‌اش با بازی بن افلک در طی مبارزه به یاد ماندنی بتمن با سوپرمن است که در فیلم آن را تماشا کرده‌ایم. هرچند پیش از این بارها توسط منابع مختلف تایید شده است که اکثر مبارزات این فیلم CGI بوده است، اما هنوز هم به نظر می‌رسد بخش زیادی از این مبارزه نیز به صورت عملی و واقعی فیلمبرداری و تکمیل شده است.

نسخه Ultimate Edition فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice به صورت 4K بلوری، بلوری و دی‌وی‌دی در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) منتشر شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر زیبا را مشاهده کنید:

batman-v-superman-version-ultimate-edition-photo-bts

هنری کاویل در ارتباط با این تصویر در اینستاگرام شخصی خود می‌گوید:

یک تصویر از پشت صحنه فیلم Batman v Superman که در آن تصمیم داشتم دومین نارنجک کریپتونی بتمن را بخورم... معلوم است که این ایده، ایده اصلا خوبی نیست! تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با تهیه بلوری نسخه Ultimate Edition مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

منبع: ComicBookMovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده