نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Suicide Squad منتشر شد

مجله اینترتینمنت ویکلی بتازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) منتشر کرده است که از جمله این تصاویر می‌توان به تصویر دیوید آیر، کارگردان این فیلم اشاره کرد که در میان تمام اسباب بازی‌های مورد علاقه جوکر با بازی جرد لتو، خوابیده است.

اینترتینمنت ویکلی شماره جدید مجله خود را کاملا به فیلم Suicide Squad اختصاص داده است، در این شماره جزئیات جدیدی از داستان فیلم به همراه تصاویر جدیدی از جوکر با بازی جرد لتو و تیم نیروی ویژه ایکس (Task Force X) منتشر شده است. اما اکنون، کلی انوس، عکاس مجله، تصاویر اختصاصی برای این مجله از پشت صحنه فیلم Suicide Squad گرفته و در اکانت اینستاگرام آن به اشتراک گذاشته است که از جمله این تصاویر می‌توان به تصویر دیوید آیر کارگردان این فیلم در میان زرادخانه شاهزاده جرم و جنایت [جوکر] اشاره کرد.

این صحنه یکی از صحنه‌هایی است که در تریلر فیلم Suicide Squad پیش از این نیز مشاهده کرده‌ایم، در این صحنه جوکر بدون خالکوبی «Damaged» در میان تمام اسباب بازی‌های خود خوابیده و درحال خندیدن است. با این حال، در تصویر جدید، دیوید آیر به ما نگاه بهتری از مکانی که جوکر در میان اسباب بازی‌های خود قرار گرفته است ارائه می‌کند. با نگاهی دقیق‌تر می‌توانید Easter Eggهایی نیز در این تصویر مشاهده کنید، در اطراف این تصاویر کارت‌های دلقک قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید این تصویر جالب را مشاهده کنید:

david-ayer-Suicide-Squad

در تصاویر دیگری که توسط این مجله منتشر شده است، نگاه بهتری به ما از چوب بیسبال هارلی کوئین در نماهای مختلف می‌دهد و تصویر دیگر هم به نظر می‌رسد مربوط به تیمارستان آرکهام و محل نگهداری جوکر باشد. در ادامه شما می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Harley-Quinn-weapon-Suicide-Squad Suicide-Squad-arkham-joker

فیلم Suicide Squad در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: ComicBookMovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده