نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

تصاویر جدیدی از فیلم The Mummy منتشر شد

مدتی است فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم  مومیایی  (The Mummy) آغاز شده و بتازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی یونیورسال در نظر دارد مجموعه فیلم‌های کلاسیک هیولایی خود  را با فیلم The Mummy آغاز کند، این فیلم درحال حاضر در لندن درحال فیلمبرداری است. چندی پیش تصاویری از حضور تام کروز در پشت صحنه این فیلم منتشر شده بود، حال تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است که در این تصاویر سوفیا بوِتلا را مشاهده می‌کنیم که او با ظاهری شبیه به یک مومیایی دیده می‌شود. این تصاویر توسط وب‌سایت جاست جارد منتشر شده است و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

sofia-boutella-films-the-mummy-in-full-costume-makeup-01 sofia-boutella-films-the-mummy-in-full-costume-makeup-02 sofia-boutella-films-the-mummy-in-full-costume-makeup-03

sofia-boutella-films-the-mummy-in-full-costume-makeup-04 sofia-boutella-films-the-mummy-in-full-costume-makeup-05 sofia-boutella-films-the-mummy-in-full-costume-makeup-06 sofia-boutella-films-the-mummy-in-full-costume-makeup-07

فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۹۶) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده الکس کورتزمن است که او در تیم نویسندگان دو فیلم اول بازسازی مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) حضور داشته است. راسل کرو قرار است در این فیلم نقش دکتر جکیل را بازی کند. انتظار می‌رود کرو نقشی در فیلم دکتر جکیل و آقای هاید نیز داشته باشد. پیش از این شایعاتی مبنی بر بازی جانی دپ در نقش مرد نامرئی در یکی از فیلم‌های هیولایی یونیورسال به گوش می‌رسید، چندی پیش نیز شایعاتی مبنی بر حضور و بازی دواین جانسون در فیلم The Wolfman منتشر شده بود. با این وجود به جز فیلم The Mummy، تاکنون تاریخ اکرانی برای فیلم‌های دیگر این مجموعه مشخص و اعلام نشده است، هرچند یونیورسال پیش از این دو تاریخ آوریل ۲۰۱۸ و فوریه ۲۰۱۹ را برای اکران فیلم‌های این مجموعه برنامه ریزی کرده است.

در ماه می، کرو در مورد رویکرد کورتزمن و همکاری با وی در فیلم The Mummy صحبت کرده بود. او در مصاحبه با Collider گفت:

او به خوبی می‌داند که از یک ایده با استفاده از دوربین و صدا چگونه به هدف برسد. مطمئنا، از تصوراتی که او درحال حاضر می‌کند می‌ترسم، او به سختی می‌خوابد؛ چرا که ۱۰ میلیون نکته را درحال حاضر در ذهنش مرور می‌کند. اما زمانی که ما صحبت در مورد ایده‌ها را شروع کردیم، چند نکته به من گفت و من آن‌ها را بلافاصله قبول کردم. این نوع گفتگوهای خلاق مشترک، ذهن شما و دیگران را درگیر می‌کند، شما در واقع در یک مکان واقعا خوب قرار دارید و نحوه به کارگیری تمام این مسائل و ترکیب‌ آنها در جهان معاصر و همچنین روشی که داستان شخصیت‌های مختلف را با یکدیگر متصل می‌کند، فوق العاده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده