// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

تماشا کنید: ویدیو جدیدی از سریال Mr. Robot منتشر شد

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال تلویزیونی «مستر روبات» (Mr. Robot) محصول شبکه یواس‌ای (USA) مدتی قبل بر روی شبکه فیسبوک لایو (Facebook Live) منتشر شد، که بسیار به ویدیوهای گروه Anonymous شباهت دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پخش اولین فصل از سریال تلویزیونی Mr. Robot، در قالب ۱۰ قسمت ۴۵ تا ۵۴ دقیقه‌ای (قسمت اول ۶۵ دقیقه) در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. این سریال روایت‌گر زندگی «الیوت الدرسون» (با بازی رامی ملک)، مهندس امنیت رایانه‌ای و مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و افسردگی است که توسط فردی با نام مستعار «Mr. Robot» (با بازی کریستین اسلیتر) برای عضویت در گروهی متشکل از چندین هکتیویست برگزیده می‌شود. فصل اول این سریال مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت و توانست جوایزی از جمله برترین سریال سال ۲۰۱۵ از انستیتو فیلم آمریکا، گلدن گلاب بهترین سریال درام و بهترین سریال جدید از انجمن نویسندگان آمریکا را دریافت کند. در حالی که تنها چند روز تا پخش اولین قسمت از فصل دوم سریال Mr. Robot باقی‌مانده است، شبکه یو‌اس‌ای با انتشار ویدیویی هفت دقیقه‌ای در صفحه رسمی سریال در شبکه اجتماعی فیسبوک به استقبال فصل دوم رفته است. این ویدیو را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

در این ویدیو مشاهده می‌کنید فردی که  ماسک «fsociety»، نمادی از گروه هکری «الیوت الدرسون»، بر سر دارد به صورت خلاصه رخدادهای فصل اول را مرور می‌کند. اتفاقاتی که به افشای هویت واقعی E-Corp و نابودی سردمداران آن انجامید. هویت واقعی فرد زیر ماسک برای مدت زیادی مخفی نمی‌ماند و مشخص می‌شود که او کسی نیست جز «تایرل ولیک» (با بازی مارتین والستروم) و این ویدیو مستقیما از مقر گروه اف‌سوسایتی مخابره می‌شود. در لحظات پایانی ویدیو منتشر شده در صفحه فیسبوک سریال Mr. Robot، «الیوت» را مشاهده می‌کنیم که در حال کار با رایانه و کدنویسی است. پایان بخش این ویدیو نسبتا طولانی، حرکت «الیوت» به سمت دستگاه پاپ‌کورن است که بینندگان این سریال بدون شک سلاح مخفی شده در آن را به یاد می‌آورند. حال باید منتظر ماند و دید که این اسلحه به اقدامات بعدی «الیوت» یا «تایرل» ارتباط دارد یا خیر.

بر طبق گفته رامی مالک، فصل دوم سریال تلویزیونی Mr. Robot تاریک‌تر از فصل قبل بوده و «الیوت» قدم در مسیرهای خطرناک‌تری خواهد گذاشت. وی اعلام کرده که برای فرو رفتن در نقش «الیوت» از تجربیات سریال The Pacific بهره برده است، اما برای حفظ این نقش تنها بر روی سریال Mr. Robot تمرکز کرده است.

فصل دوم سریال Mr. Robot چهارشنبه هفته جاری از شبکه یو‌اس‌ای پخش خواهد شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده