// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

جی‌کی رولینگ فیلمنامه دنباله Fantastic Beasts and Where to Find Them را نوشته است

طبق اعلام دیوید یتس، جی‌.کی‌.رولینگ، فیلمنامه قسمت دوم فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and where to Find Them) را نوشته و ایده‌هایی هم برای قسمت سوم دارد. با زومجی همراه باشید.

جی‌کی رولینگ، فیلمنامه نویس و رمان نویس، هم‌اکنون فیلمنامه قسمت بعدی جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها را نوشته و ایده‌هایی هم برای نسخه سوم در سر دارد.

دیوید یتس، کارگردان سینما، طی گفت و گو با خبرگزاری رویترز گفت:

زمانی که ما مراحل ساخت نسخه اول را به اتمام رساندیم، وی فیلمنامه قسمت دوم را نوشته است و ایده‌هایی برای نسخه سوم در سر دارد.

در گذشته اعلام شده بود که جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها یک سه گانه خواهد بود و قسمت‌های بعدی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. دیوید یتس که در گذشته طی همکاریش با رولینگ، چهار قسمت از هشت قسمت هری پاتر را کارگردانی کرده است، در باره فیلمنامه‌ها و دست نوشته‌های رولینگ می‌گوید:

موقعی که شما خود را با نوشته‌های وی وفق می‌دهید می‌بایست خیلی از موارد مورد علاقه‌اتان در طی روند فیلم‌‌سازی را کنار بگذارید. زیرا که این موارد جایی در فیلمنامه نداشته و اگر بخواهیم از آن‌ها استفاده کنیم صرفا باعث طولانی شدن بی مورد خط داستانی فیلم می‌شویم.

می‌توانید در اینجا تریلر جدید فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها را تماشا کنید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده