نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

تولید فیلم Gambit احتمالا از بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

به نظر می‌رسد باید منتظر خبرهای خوبی از فیلم گامبیت (Gambit) باشیم. سازندگان این فیلم می‌گویند تولید و فیلمبرداری فیلم ممکن است از اوایل ۲۰۱۷ آغاز شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از تاخیر زمان تولید فیلم Gambit در اوایل سال جاری، با توجه به گفته سیمون کینبرگ، تهیه کننده این فیلم، کمپانی فاکس قرن بیستم در حال حاضر در نظر دارد اوایل سال ۲۰۱۷ فیمبرداری فیلم Gambit را آغاز کند. وی در گفتگو با برنامه Hashtag Show (به نقل از EW) در حاشیه مراسم جوایز ساترن ۲۰۱۶، کینبرگ گفت که آن‌ها یک فیلمنامه عالی در اختیار دارند و امیدوار هستند فیلمبرداری این فیلم در آغاز سال آینده میلادی آغاز شود.

کینبرگ همچنین در مورد برنامه‌های این استودیو برای فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) نیز صحبت کرد و اشاره کرد که فاکس اوایل سال ۲۰۱۷ را برای شروع تولید این فیلم در نظر گرفته و هدف قرار داده است. علاوه بر این، کینبرگ در مورد آینده مردان ایکس (X-Men) نیز اشاراتی کرد، او گفت که فاکس در نظر دارد بزودی کار نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی این مجموعه که بر روی میوتنت‌ها تمرکز دارد را آغاز کند.

چنینگ تاتوم قرار است نقش گامبیت را در فیلم Gambit بازی کند و  داگ لیمان قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. ماه گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لیمان درحال مذاکره با لاینزگیت برای کارگردانی فیلم Chaos Walking است که شروع تولید این فیلم برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است و شایعاتی مبنی بر احتمال کناره گیری وی از کارگردانی فیلم Gambit به گوش رسید، هرچند این شایعه تاکنون تایید یا تکذیب نشده است.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده