نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

بازنویسی فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2 توسط خالق BoJack Horseman

سازندگان انیمیشن فیلم لگو ۲ (The Lego Movie 2) تایید کردند که قرار است تغییراتی در فیلمنامه این فیلم داده شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، کمپانی برادران وارنر، رافائل باب واکسبرگ، خالق انیمیشن BoJack Horseman، را برای بازنویسی فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2 به تیم نویسندگان این انیمیشن اضافه کرده است. پیش نویس اولیه فیلمنامه توسط  فیل لورد و کریستوفر میلرکه کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشتند، نوشته شده است. طبق گفته ورایتی، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته که برداشت جدیدی از فیلمنامه داشته باشد. لورد و میلر در حال حاضر کارگردانی قسمت فرعی جنگ ستارگان را که قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود و تمرکز آن بر روی هان سولو جوان است، بر عهده دارند، در نقش تهیه کننده در انیمیشن The Lego Movie 2 حضور خواهند داشت.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد پیش نویس اصلی که لورد و میلر در نظر داشتند یا هرگونه اطلاعات در مورد نسخه‌ای که قرار است واکسبرگ آن را بنویسد وجود ندارد. کارگردانی ادامه این انیمیشن بر عهده راب چراب خواهد بود. این انیمیشن، نخستین فیلم بلند سینمایی وی است. این انیمیشن پیش از این قرار بود در می ۲۰۱۸ اکران شود، اما چندی پیش اعلام شد اکران این انیمیشن عقب افتاده است و  درحال حاضر قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، طرفداران برای دیدن یک انیمیشن لگویی بر روی صفحه نقره‌ای، لازم نیست تا سال ۲۰۱۹ صبر کنند و دو انیمیشن لگویی در سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینما خواهد رفت، انیمیشن لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و انیمیشن The Lego Ninjago Movie برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

طبق اطلاعات وب‌سایت باکسآفیس موجو، انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) که در سال ۲۰۱۴ اکران شده است،  موفق شده است بیش از ۴۶۹ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کند. در این انیمیشن بازیگرانی مطرحی چون کریس پرت، ویل آرنت، الیزابت بنکس، ویل فرل، لیام نیسون و مورگان فریمن به عنوان صداپیشه حضور داشتند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده