نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

کریس ایوانس Top Gear را ترک کرد

پس افزایش انتقادات و نارضایتی کاربران از اجرای کریس ایوانس، تهیه کنندگان برنامه تاپ گیر (Top Gear)  تصمیم گرفتند نقش ایوانس را در اجرای برنامه کمرنگ کند. حال او اعلام کرده است که این برنامه محبوب تلویزیونی را ترک کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کریس ایوانس، مجری جدید برنامه تاپ گیر، پس از اجرای شش قسمت از مجموعه جدید تاپ گیر، تصمیم گرفت این برنامه را ترک کند. پس از جدا شدن سه یار همیشگی برنامه تاپ گیر یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌، ایوانس به همراه مت له‌ بلانک و چهار مجری دیگر به برنامه تاپ گیر اضافه شدند تا جای خالی سه مجری محبوب تاپ گیر را پر کنند. ایوانس در صفحه شخصی خود در توییتر این خبر را تایید کرد و گفت:

تصمیم به کناره گیری از تاپ گیر گرفتم. تمام تلاش خود را کرده‌ام اما گاهی اوقات این هم کافی نیست. تیم فعلی فوق العاده است، من برای آن‌ها بهترین آرزوها را دارم.

رادیو تایمز گزارش داده است که شبکه بی‌بی‌سی در نظر ندارد کسی را جایگزین ایوانس کند، پس از ترک برنامه ۵ مجری دیگر همراه با له بلانک در برنامه حفظ و نقش بیشتری را در اجرای برنامه خواهند داشت. تنها ۱.۹ میلیون کاربر تلویزیون در بریتانیا قسمت اخر مجموعه جدید تاپ گیر را تماشا کرده‌اند که کمترین میزان بیننده در تاریخ این مجموعه است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که هنگام پخش تاپ گیر، مسابقات یورو ۲۰۱۶ پخش می‌شود و همین مساله ممکن است یکی از دلایل افت بیننده‌های این مجموعه باشد.

ایوانس  درحالی به این برنامه پیوست که کلارکسون با تهیه کننده مجموعه تاپ گیر درگیر و اخراج شد و همراه با هموند و می برنامه تلویزیونی جدید گراند تور (The Grand Tour) را برای آمازون تولید می‌کنند. در زمان حضور کلارکسون و همکارانش در برنامه تاپ گیر، این برنامه در میان برنامه های تلویزیونی محبوب ترین در جهان قرار گرفت و از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا پخش می‌شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده