نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

قسمت جدید فیلم John Wick در دست تولید است

فیلم John Wick یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های سال ۲۰۱۴ بود که با بودجه‌ی بیست میلیون دلاری به فروش ۸۰ میلیون دلاری دست یافت. حال در خبری سازندگان John Wick تایید کردند قسمت جدید این فیلم در دست تولید است. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.
ستاره و نقش اول فیلم John Wick کیَنو ریوز و کارگردان آن شَد استاهِلکسی بود که تلفیق این دو نفر مخاطبان زیادی را به سوی سینما کشاند. استاهِلکسی در رابطه با قسمت بعدی فیلم John Wick گفت:
ما ایده‌های جالبی را برای ساخت قسمت بعدی داریم و با آن‌ها حتی می‌توانیم خود را بهتر از قسمت اول نشان دهیم. موضوع اصلی داستان و جذابیت شخصیت اصلی فیلم است. شخصیت اصلی داستان مهم‌ترین موضوع در این زمینه است. اگر بخش‌های اکشن فیلم خوب باشد اما شخصیت اصلی جذابیت خاص خود را نداشته باشد، مردم آن فیلم را تماشا نمی‌کنند. به فیلم‌هایی که هریسون فورد، لیام نیسون، رابرت جونیور یا این‌گونه افراد بازی می‌کنند نگاه کنید. قبل از تماشای فیلم و دانستن این مسئله که فیلم خوب یا بد است مردم عاشق آن‌ها هستند. بنابراین اولین کاری که ما انجام می‌دهیم اطمینان خاطر از یک داستان و شخصیت دوست‌داشتنی و پس از آن ساخت صحنه‌های اکشن لذت‌بخش است.
استاهِلکسی هیچ اطلاعاتی را مبنی بر انتخاب بازیگر نقش اول فیلم منتشر نکرده است. بنابراین هنوز حضور ریوز به عنوان بازیگر اصلی قسمت جدید فیلم John Wick تایید نشده است. نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا از قسمت اول فیلم John Wick راضی بودید؟ منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده