نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

قسمت دوم انیمیشن «ماجراهای تن تن» ساخته خواهد شد

پنج سال پیش بود که انیمیشن سینمایی «ماجراهای تن تن» (The Adventures of Tintin) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ اکران شد و ۳۷۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. حال اخباری درباره قسمت دوم این انیمیشن منتشر شده. با زومجی همراه باشید.

انیمیشن سینمایی «ماجراهای تن تن» در سال ۲۰۱۱ اکران شد و قرار بود اولین قسمت از یک انیمیشن سه قسمته باشد و پیتر جکسون برای دو دنباله آن وظیفه کارگردانی را بر عهده بگیرد. با این حال مجموعه فیلم‌های «هابیت» قسمت دوم «تن تن» را با تاخیر مواجه کرد.

اسپیلبرگ به تازگی در مصاحبه‌ای اطلاعات جدیدی درباره این انیمیشن ارائه کرد و به نظر می‌‌رسد احتمال ساخت آن هنوز هم وجود دارد. اسپیلبرگ در مصاحبه‌اش گفت:

پیتر جکسون آن‌قدر مشغول ساخت مجموعه «هابیت» بود که ذهنش کاملا از «تن تن» منحرف شد و حالا در حال ساخت یک فیلم برای کمپانی من است. این فیلم یک راز است و هیچ کس در رابطه با آن اطلاع ندارد. پس از آن نیز قسمت دوم از مجموعه «تن تن» ساخته خواهد شد.

انیمیشن سینمایی «ماجراهای تن تن» هواداران جدیدی را برای این شخصیت پیدا کرد و حضور اندی سرکیس در آن نیز شگفت انگیز بود. برنامه سرکیس خیلی شلوغ است و ممکن است برای بازی در این انیمیشن با مشکل مواجه شود. امیدواریم جکسون موفق شود که دوباره «کاپیتان هدوک» را روی پرده نقره‌ای بیاورد.

منبع: Gamesradar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده