نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷

تام فلتون به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Flash اضافه شد

تام فلتون، بازیگر نقش دراکو مالفوی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال فلش (The Flash) اضافه شده است.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق خبری که تی‌وی‌لاین منتشر کرده است، تام فلتون به جمع بازیگران سریال فلش اضافه شده و قرار است نقش جولیان دورن که متخصص بررسی صحنه جرم پلیس سنترال سیتی است را بازی کند. او اعتماد و احترام زیادی که همه به بری آلن دارند را به وی ندارد. در طول پخش این سریال، جولیان ممکن است به اندازه‌ای زمان داشته باشد تا نشان دهد که چقدر در کارش خبره است و بتواند پازل هویت اصلی بری را کنار هم بچیند.

بنا به گزارش‌ها، فلتون در قسمت‌های اول سریال فلش برای اولین بار حضور خواهد داشت، هرچند ممکن است او را در ادامه سریال نیز مشاهده کنیم. او احتمالا در قسمت آغازین فصل سوم سریال فلش به نام Flashpoint حضور خواهد داشت، نام این قسمت بر گرفته از خط داستانی محبوب و شناخته شده کمیک دی‌سی است. چندی پیش گرانت گاستین، بازیگر و ستاره سریال فلش، نام قسمت اول فصل سوم سریال فلش را در صفحه شخصی خود در توییتر فاش کرده بود.

فلتون که در تمامی ۸ قسمت فیلم هری پاتر در نقش دراکو مالفوی بازی کرده بود، تا پیش از این نیز در چند مجموعه تلویزیونی از جمله سریال Murder in the First از شبکه TNT، حضور داشته است. پخش فصل سوم سریال فلش توسط شبکه The CW از ۴ اکتبر (۱۳ مهر) آغاز می‌شود و یکی از مورد انتظارترین سریال‌های شبکه The CW در نمایشگاه سن دیگو کمیک کان به شمار می‌رود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده