// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

نویسندگان فیلم The Flash کارگردان فیلم را مورد ستایش قرار دادند

شخصیت فلش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای کمیک محسوب می‌شود. طی ساخت فیلم این شخصیت حواشی‌هایی رخ داد که طی آن کارگردان فیلم عوض شد. حال نویسندگان این فیلم کارگردان جدید را تحسین کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

کریس میلر (Chris Miller) و فیل لرد (Phil Lord) دو تن از نویسندگان فیلم فلش (The Flash) به تحسین از کارگردان جدید این سری ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) پرداخته و اعلام کرده‌اند که شدیدا مشتاق هستند تا ببینند این وی چگونه فیلم فلش را می‌سازد. در ابتدا قرار بود سث گراهام اسمیث (Seth Grahame-Smith) کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد که پس از مدتی از این پروژه کناره گیری کرد. میلر، لرد و فامویوا بر روی ساخت نسخه باز سازی شده سریال پسر زن (Son of Zon) با یک‌دیگر همکاری داشته‌اند.

از طرفی وجود شخصیت فلش در فیلم لیگ عدالت جویان (Justice League) همانند شخصیت مردعنکبوتی درفیلم کاپیتان آمریکایی: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) می‌تواند باعث ایجاد تنوع در بین شخصیت‌ها شود. از طرفی شخصیت بتمن را می‌بینیم که در بچگی خانواده خود را از دست داده یا شخصیت زن شگفت‌انگیز که به دلیل اتفاقات دور و اطرافش همیشه عصبانی است. حال این در این بین شخصیتی می‌آید که شدیدا بیخیال بوده و می‌گوید هراتفاقی که می‌خواهد رخ دهد من سریع می‌دوم!

فیلم فلش در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ اکران می‌شود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده